کد خبر : 1237760 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 18:14 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

امرایی: نمی‌دانیم برای چه کسی بازی می‌کنیم

نفت مسجدسلیمان در حالی که به سه امتیاز دیدار ذوب آهن برای ماندن در لیگ نیاز مبرمی داشت مقابل این تیمش شکست خورد اما نفتی ها هنوز هم امید خود را از دست نداده اند.

امرایی: نمی‌دانیم برای چه کسی بازی می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، کیوان امرایی در مورد این دیدار گفت: نسبت به بازی های قبل از خودمان راضی نبودیم بعضی اوقات می باختیم اما خوب بازی می کردیم و هم موقعیت داشتیم اما در این دیدار خوب نبودیم و پیروز حق ذوب آهن بود.

او در مورد دیدار پیش رو با سپاهان ادامه داد: از شانس بد ما به تیم های برخوردیم که به دنبال سهمیه و کسب قهرمانی هستند. ذوب آهن که با تمام قوا آمده بود و قطعا هم می آید با تمام وجودش بازی کند. البته در این طرف ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم و باید فقط ببریم. زمان آنکه بگوییم مساوی کردیم یا خوب بازی کردیم و باختیم تمام شده الان هیچ راهی به جز کسب 6 امتیاز این دو بازی نداریم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد اوضاع مالی باشگاهشان گفت: در برخی از روزنامه ها قبل از بازی با ذوب آهن خبر از تزریق پول به تیم ما داده شده بود که چنین چیزی را رد می کنیم. ما هنوز یک ریال هم نگرفته ایم گرچه آقای رضاییان تمام تلاشش را می کند . الان هم فقط دل ما به حال مردم مسجدسلیمان می سوزد که به جز این فوتبال چیزی ندارند. خدا را شاهد است که اسم مسوولینی که قرار بود از اول فصل به ما کمک کنند و هنوز هم پیدایشان نشده را نمی دانم. ما اصلا نمی دانیم داریم برای چه کسی بازی می کنیم. از مسوولین تقاضا می کنم که حداقل در این دو هفته حواسشان به تیم ما باشد تا اندک شانسی که برای ماندن در لیگ داریم را نیز از بین نرود.

این بازیکن در مورد کنایه عادل فردوسی پور در برنامه نود مبنی بر ضعر سنش در زمانی که برای تیم ملی امید بازی می کرد نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای فردوسی پور هر وقت بی کار می شود به ما تلنگر می زند. (می خندد) به نظر من آقاعادل و برنامه اش قصد تخریب هیچ کس را ندارد بنابراین زیاد از آن آیتم ناراحت نشدم و این هم به خاطر گل روی فردوسی پور و برنامه دوست داشتنی اش است.

دیدگاه‌ها