کد خبر : 1237762 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 18:36 | 138.9K بازدید | 0 دیدگاه

اطلاعیه شرکت متقاضی خرید پرسپولیس

شرکت بهنام پیشرو کیش در پی شرکت در مزایده باشگاه پرسپولیس و برخی مسائل مطرح شده طی روزهای گذشته، با صدور اطلاعیه ای بر حفظ آرامش پرسپولیس ، اخلاق مداری و تمکین به تصمیم متولیان واگذاری و همچنین پرهیز از فرافکنی و بی اخلاقی تاکید کرد.

اطلاعیه شرکت متقاضی خرید پرسپولیس
در اطلاعیه شرکت بهنام پیشرو کیش که در اختیار "ورزش سه" قرار گرفته آمده است:

ضمن تبریک میلاد مولی الوحدین حضرت علی علیه السلام بر تمامی مسلمانان و شیعان و تبریک روز پدر به همه پدران گرانقدر ایران عزیز با توجه به برخی مسائل مطرح شده و به رغم اینکه همواره سکوت را بر هیاهو ترجیح داده ایم ذکر برخی نکات را به منظور استحضار رسانه ها ، اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس و جامعه فوتبال و ورزش کشور ضروری می دانیم.

1- شرکت بهنام پیشرو کیش که قبل از آغاز فصل جاری درپی توافقات به عنوان اسپانسر و حامی مالی باشگاه پرسپولیس با باشگاه همکاری داشته و به دور از هرگونه هیاهو و مانور تبلیغاتی برای مطرح کردن شرکت و یا مدیران و مالکان آن در کمتر از 100 روز مبلغ 13 میلیارد تومان را به باشگاه پرداخت کرده مفتخر است که در مزایده شرکت کرده و بدون توجه به برخی فرافکنی ها اظهارات و ادعاهای کذب منتظر تصمیم متولیان امر واگذاری می ماند. این در حالی است که متاسفانه طی روزهای اخیر سعی شده با فضاسازی، بیان مسائل غیرواقع و کذب القا شود که برنده این مزایده مشخص است و شرکت بهنام پیشرو کیش نمی تواند برنده آن باشد. در چنین شرایطی و به منظور حفظ آرامش پرسپولیس، اخلاق مداری و فراهم کردن بستری مناسب برای مسئولین محترم عالی واگذاری و سازمان خصوصی سازی در اتخاذ تصمیم نهایی صبورانه از هرگونه مقابله به مثل، فرافکنی و هیاهو پرهیز کرده و امیدواریم مسئولین مربوطه خود پاسخگوی این بی اخلاقی ها، ناهنجاری ها و جوسازی هایی که بر همگان آشکار شده است باشند.

2- متاسفانه برخی به منظور تخریب شرکت بهنام پیشروکیش به شکل هدفمند اقدام به طرح مسائلی غیرواقع کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. آنها موضوعاتی را عنوان می کنند که هرگز وجود خارجی نداشته و کاملا دروغین است. در چنین شرایطی مدیران و متولیان شرکت بهنام پیشرو کیش را به دروغ متهم به همکاری با افراد و هولدینگ های پرونده دار در دستگاه قضایی کرده و حتی پا را فراتر از این مسائل گذاشته و ضمن اتهام وارد کردن به وزارت محترم ورزش و جوانان به جای مسئولین محترم وزارت اقتصاد و دارایی، هیئت عالی واگذاری و سازمان خصوصی سازی سعی دارند به طرق مختلف و از طریق خود یا نزدیکانشان برنده مزایده را اعلام کرده و در این رهگذر حتی پیام تبریک نیز صادر می کنند و متاسفانه برخی از حامیان آنها نیز به نوعی حکم سخنگوی کمیته سه نفره را ایفا کرده و از تایید صلاحیت و اهلیت برنده مزایده سخن می گویند. مدیران شرکت بهنام پیشرو کیش سعی دارند خویشتنداری خود را حفظ کرده و تحت فشار، فضاسازی ها، تهمت های ناروا و بی اخلاقی های طوری واکنش نشان ندهند که بیش از این عرصه برای تصمیم گیری مسئولان در فضایی آرام و به دور از هیاهوی کاذب تنگ شده و به جوی که برخی آن را تاحدودی متشنج کرده اند دامن زده شود.

3- با توجه به طرح برخی سوالات از مدیران شرکت بهنام پیشرو کیش تاکید می کنیم این شرکت به عنوان متقاضی و شرکت کننده در مزایده این حق را برای خود قائل نبوده و نیست که در آستانه دربی و بازی سرنوشت ساز پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سرگرم مذاکره با بازیکنان نامدار فوتبال ایران شده و ضمن بهم زدن تمرکز نفرات تیم های دیگر با انتشار برخی اخبار در این راستا برای خود محبوبیت کاذب ایجاد کرده و عملا روحیه نفراتی که در تیم فعلی بازی می کنند را در آستانه این بازی های مهم تخریب و فکر و ذهن  آنها را مغشوش و مشوش نماید. شرکت بهنام پیشرو کیش تاکید می کند که هرگز به خود اجازه نداده و نمی دهد که به بهانه شرکت در مزایده اقدام به مذاکره و یارکشی در جمع اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس اعم از پیشکسوتان، بزرگان پرسپولیس، هواداران، مدیران سابق باشگاه یا مشوقین نماید و از این طریق فضا را به نفع خود عوض کند. شرکت بهنام پیشرو کیش شان و عظمت بزرگان پرسپولیس، پیشکسوتان و هواداران را حفظ کرده و در صورت برنده شدن در مزایده در عمل و برحسب برنامه های مدنظر در این راستا اقدام خواهد کرد. همچنین جا دارد تاکید کنیم که این شرکت هرگز این جسارت را به خود نمی دهد که بخواهد خدای ناکرده از رسانه ها استفاده ابزاری کرده و به دنبال بهره بردن از توان رسانه های ورزشی و غیر ورزشی اهدافی را به منظور تاثیرگذاری در معادلات تعقیب نماید.

4- شرکت بهنام پیشرو کیش در طول مدتی که اسپانسر و حامی مالی باشگاه پرسپولیس بود نیز با پایبندی به قرارداد هرگز به دنبال دخالت در امور مدیریتی باشگاه نبود و در این راستا هرگز با هیچ یک از اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس وارد گفتگوی جدی نشد و نشان داد که وظایف خود را به عنوان حامی مالی می داند. حال نیز این شرکت در صورت برنده شدن در مزایده همچون گذشته اثبات خواهد کرد هدفش پرسپولیس سالاری است و نه فرد محوری و بر همین اساس هرگز و هرگز نامی از مدیران این شرکت در رسانه ها برده نشد تا جایی که حتی یک مصاحبه از مدیران و مالکان شرکت بهنام پیشرو کیش نیز منتشر نشده و حتی یک عکس سه در چهار از مالکان و مدیران این شرکت در رسانه ها دیده نمی شود. در حالی که به راحتی در سایه پرداخت 13 میلیارد تومان در کمتر از 100 روز و در حالی که باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده می شد مانورهای تبلیغاتی بسیار داد و برای هر پرداخت اقدام به مانور تبلیغاتی و هیاهو کرد. شکرت بهنام پیشرو کیش اما به وظیفه و تعهد خود در قبال باشگاه به عنوان حامی مالی عمل کرد و مبالغ پرداختی را در اختیار باشگاه گذاشته و هرگز درباره چگونگی هزینه کرد این مبالغ در فصل نقل و انتقالات و پس از آن دخالتی نکرد و حالا نیز اگر این شرکت لیاقت و افتخار برنده شدن در مزایده را برحسب تصمیم مسئولان ذیربط داشته باشد بر پرهیز از هرگونه هیاهو و عوام فریبی تاکید داشته و به جای سهام دار ، متولی یا مدیرعامل ، مربی و بازیکن سالاری در عمل پرسپولیس و هوادار سالاری را در سرلوحه امور و سیاست های خود قرار می دهد.

5- ضمن احترام به اعضای به خانواده بزرگ پرسپولیس، جامعه ورزش و فوتبال کشور و رسانه های محترم اعلام می داریم که در چارچوب قوانین بدون مشکل در مزایده شرکت کرده و برخلاف برخی فرافکنی ها و مسائل غیرواقع با ارائه و انتشار مدارک قانونی اثبات خواهیم کرد که قبل از مهلت مقرر(عصر روز سه شنبه هفته گذشته) برای واریز مبلغ مورد نظر مطرح شده در مزایده اقدامات قانونی لازم را انجام داده و در روز مزایده نیز چک با مبلغ اعلام شده برای شرکت در مزایده را به سازمان محترم خصوصی سازی تقدیم کردیم و تا روز یکشنبه یا دوشنبه که قرار است درباره برنده مزایده و تایید صلاحت و اهلیت تصمیم گیری شود صبوری کرده و هرگز به خود و اطرافیان خود اجازه نمی دهیم که به نوعی حکم سخنگوی سازمان خصوصی سازی، هیات عالی واگذاری و کمیته محترم سه نفره را بازی کرده و درباره برنده شدن در مزایده دست به فضا سازی زده و خدای ناکرده متولیان امر را همچون برخی به تخلف و تقلب متهم نماییم.

6- شرکت بهنام پیشرو کیش با علم به اینکه در مزایده پرسپولیس افراد و شرکت هایی حضور خواهند یافت و احتمال بسیار دارد که در مزایده باشگاه استقلال متقاضی وجود نداشته باشد به واسطه علاقه مندی مدیران این شرکت به باشگاه محبوب پرسپولیس در مزایده شرکت کرده و در صورت برنده شدن در مزایده با افتخار و کسب رخصت از هواداران و اهالی خانواده بزرگ پرسپولیس فعالیت خود را آغاز می کند و در صورتی که به هر دلیل پرسپولیس به این شرکت واگذار نشود برای تیم محبوبمان که محبوب ترین تیم آسیا است آرزوی سربلندی و موفقیت داشته و در صورت لزوم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و حداقل این که کاری نمی کنیم که به واسطه برنده نشدن در مزایده آرامش پرسپولیس در سایه فرافکنی ها و اعتراض ها به هم بریزد کما اینکه طی روزهای اخیر نیز به رغم بی اخلاقی ها و تهمت های ناروا صبوری کرده و از هرگونه مقابله به مثل و اقدامی که به تیم لطمه بزند پرهیز کردیم.

دیدگاه‌ها