کد خبر : 1237767 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 19:34 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

با قهرمانی تراکتورسازی و لیگ برتری ماندن گسترش فولاد

کمالوند:اردیبهشت‌رویایی برای تبریزی‌ها می‌سازیم

سرمربی گسترش فولاد تبریز، معتقد است فوتبال آذربایجان و تبریز ظرفیت داشتن حداقل دو تیم در لیگ برتر را دارد.

کمالوند:اردیبهشت‌رویایی برای تبریزی‌ها می‌سازیم
به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند درباره بازی اخیر تیمش در برابر ترکتورسازی گفت: من اصلا دوست نداشتم در این شرایط در مقابل تراکتورسازی قرار می گرفتم، در شرایطی که هر دو تیم نیاز به امتیاز بازی داشتند. من چهارسال از بهترین سال های زندگی ام را در تراکتورسازی بودم و هیچوقت دوست ندارم روبروی آنها قرار بگیرم، نیمه اول این بازی در اختیار آنها بود و ما هم صاحب توپ و میدان در نیمه دوم بودیم و در نهایت زور هیچکدام از دو تیم بر آن یکی نچربید بازی مساوی به پایان رسید.

وی در رابطه با رویارویی هواداران تراکتورسازی با او گفت: شاید تعداد کمی از هواداران این تیم حرفی زده باشند اما ما ناراحت نمی شویم، برای اینکه مردم آذربایجان ولی نعمت ما هستند. تا روزی که زنده ام مدیون این هواداران هستم، تمام آنها هم می دانند من هم هوادار تراکتورسازی ام، اگر زمانی هم کاری کردم که به احساسات تماشاچیان این تیم ضربه خورده من از آنها عذرخواهی می کنم.

کمالوند در رابطه با شرایط حساس دو تیم تبریزی گفت: ما 4،5 سال پیش با هم به لیگ برتر آمدیم، شک نکنید که وضعیت شان برای من مهم است، من وقتی بعد از بازی به رختکن آمدم اولین سوالم این بود که بازی نفت چه شد، انشاالله یک اردیبهشت رویایی برای تبریزی ها می سازیم، پس از بازی آخر تراکتورسازان، قهرمانی را به تبریز می آورند و ما هم که هنوز خیالمان راحت نشده حتی روی کاغذ، دومین سهمیه تبریز را در لیگ حفظ می کنیم، واقعا حیف است فوتبال تبریز دو سهمیه در لیگ نداشته باشد.

وی در پایان راجع به شرایط گسترش گفت: همانطور که گفتم ما هنوز خطر را حس می کنیم و مطمئن هستم که در لیگ می مانیم و با کمک مدیران و بزرگترهای تیم، برنامه ریزی ها را برای ساختن تیمی قوی برای سال آینده آغاز می کنیم.

دیدگاه‌ها