کد خبر : 1237784 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 21:08 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: برای بازی با بایرن انرژی خوبی گرفتیم

بارسلونا ساعتی پیش موفق شد در زمین کوردوبا 8-0 پیروز شده و ضمن قطعی کردن سقوط این تیم، خود در 9 امتیازی قهرمانی قرار بگیرد.

انریکه: برای بازی با بایرن انرژی خوبی گرفتیم
به گزارش "ورزش سه"، دو گل مسی، هت تریک سوارز و گل های پیکه، راکیتیچ و نیمار، برتری پرگلی را به سود بارسا به ثبت رساندند. این برد در آستانه بازی با بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بی تردید باعث افزایش روحیه و اطمینان بازیکنان بارسلونا خواهد شد.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت:

ارزیابی بازی


فوتبال ورزش پیچیده ای است. در مسیر بسیار خوبی قرار داریم ولی پیش از هر مسابقه باید خودتان را در همین مسیر قرار دهید. تا دقیقه 39 فرصت های خوبی خلق کردیم ولی در گلزنی ناکام بودیم. گل های راکیتیچ و سوارز، کار را برای ما ساده تر کردند و در نیمه دوم گل های دیگری به ثمر رساندیم. سه امتیاز مهمی کسب کردیم و از این بابت خوشحالم.

پنالتی ای که مسی به نیمار داد

در این مورد خودشان هستند که تصمیم می گیرند.

شکل بازی تیم


برای قهرمانی در لالیگا باید در همه مسابقات همینگونه موثر ظاهر شد. فرقی نمی کند حریف مقابل چه تیمی است و در چه ورزشگاهی بازی دارید.وظیفه خودمان را انجام دادیم و حالا باید ببینیم که رئال چه خواهد کرد.

کوردوبا

این تیم در موقعیت پیچیده ای قرار داشت و وقتی نتیجه 2-0 شد رویحه بازیکنان این تیم افت کرد.

نیمه نهایی لیگ قهرمانان

واقعیت این است که این پیروزی 8-0، به تیم انرژی مضاعفی پیش از بازی با بایرن مونیخ خواهد داد.نیمه نهایی بسیار دشواری پیش رو داریم.

وضعیت آلبا


مصدومیت او چیز خاصی نیست و مشکلی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها