کد خبر : 1237789 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 21:26 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: این بازی نباید مساوی می شد

یورگن کلوپ، سرمربی بروسیا دورتموند، پس از تساوی تیمش مقابل هوفنهایم، اعلام کرد که تیمش می توانست در این دیدار به سه امتیاز برسد.

کلوپ: این بازی نباید مساوی می شد
به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند سه هفته مانده به پایان بوندسلیگا برابر هوفنهایم به میدان رفت. زردپوشان وست‌فالن علی‌رغم بازی 120 دقیقه‌ای نیمه نهایی جام حذفی مقابل بایرن مونیخ، بازی بسیار هجومی و خوبی از خود نشان دادند، با این وجود بعد از نود دقیقه تلاش به تساوی 1-1 رضایت دادند.
بعد از پایان این دیدار یورگن کلوپ گفت:" بخاطر خستگی بازی قبل باید به تیممان فرصت می‌دادیم خودش را در زمین پیدا کند و فورا وا ندهد؛ باید زیاد می‌دویدیم تا فضاها را ببندیم؛ اما روی گلی که خوردیم هوشیاری کامل نداشتیم؛ این بازی تمام دقایقش سخت و فشرده بود؛ در نیمه دوم از دو سه موقعیت بسیار خطرناک جان سالم به در بردیم؛ خودمان هم فرصت‌های متعددی داشتیم.
واقعا بازی‌های این چنینی مساوی تمام نمی‌شوند. نیمه دوم برای تماشاگران هم بسیار جذاب شده بود. خودم هم حس می‌کردم با بازی‌های فشرده‌ای که در چند وقت اخیر انجام دادیم، راه درست را پیدا کرده‌ایم. روی گلی که زدیم با یک بازی‌سازی و همکاری و هماهنگی خوب راه را به سمت دروازه حریف باز کردیم. البته من کسی نیستم که بگویم بازی لذت‌بخشی بود، ولی وقتی تماشاگران چنین نظری دارند، حتما اینگونه بوده است.
هر دو تیم عالی کار کردند ولی تیم ما در به ثمر نشستن موقعیت‌های هوفنهایمی‌ها بیشتر کمک کرد تا موقعیت‌های خودمان. در سه بازی باقیمانده باید امتیازات ممکن را جمع کنیم تا هوفنهایم نتواند جایمان را در جدول بگیرد؛ البته این کار همانطوری که امروز دیدید، آسان نیست."

دیدگاه‌ها