کد خبر : 1237799 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 22:35 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

مخالفت مدیربرنامه لواندوفسکی با بازی اوبرابربارسا

آخرین خبرها حاکی از آن است که مدیر برنامه‌های لواندوفسکی تلاش می‌کند او در بازی مقابل بارسلونا به زمین نرود و استراحت کند.

مخالفت مدیربرنامه لواندوفسکی با بازی اوبرابربارسا
به گزارش "ورزش سه"، سزاری کوچارسکی ،مدیر برنامه‌های رابرت لواندوفسکی، به "یورو اسپورت" گفت:" توصیه اکید من به لواندوفسکی این است که فعلا بازی نکند."
به این ترتیب وی موضعی برخلاف موضع کارل هاینس رومنیگه ،نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اتخاذ کرد که گفته بود لواندوفسکی در صورت استفاده از ماسک هیچ مشکلی برای حضور در میدان نخواهد داشت.
مهاجم ملی‌پوش لهستانی بایرن در بازی سه‌شنبه هفته گذشته مقابل دورتموند که در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان برگزار شد و با شکست و حذف باواریایی‌ها همراه بود، بعد از برخوردی شدید با میچ لانگراک سنگربان دورتموند، به زمین افتاد و نتوانست به بازی ادامه بدهد.
پزشکان بعد از معاینات دقیق آسیب‌دیدگی وی را شکستگی فک و بینی و ضربه به جمجمه عنوان کردند. حال قرار شده این بازیکن روز دوشنبه با استفاده از ماسک مخصوص در تمرین آماده‌سازی بایرن برای حضور در اسپانیا شرکت کند، چرا که این تیم باید چهارشنبه در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به مصاف بارسلونا برود؛ البته اگر نخواهد به توصیه مدیر برنامه‌هایش گوش کند.

دیدگاه‌ها