کد خبر : 1237802 | 12 اردیبهشت 1394 ساعت 22:51 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست بایرن مونیخ در خانه بایرلورکوزن

بایرن مونیخ در اولین دیدارش در بوندس لیگا بعد از قطعی شدن قهرمانی اش در این فصل، با نتیجه 2-0 مغلوب لورکوزن شد.

شکست بایرن مونیخ در خانه بایرلورکوزن
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ درحالیکه هفته گذشته خیال خود را از قهرمانی در فصل جاری بوندسلیگا راحت کرده بود، امشب به مصاف بایر لورکوزن رفت و در نهایت با دو گل مغلوب شد.
از ابتدای بازی لورکوزنی‌های میزبان جریان بازی را در دست گرفته و به سمت زمین حریف فشار می‌آوردند. آنها برتری محسوسی نسبت به شاگردان گواردیولا داشتند. اما از دقیقه سی به بعد بایرن هم موقعیت‌هایی ایجاد کرد، اما نبود ستارگان بزرگ این تیم که با مصدومیت دست به گریبان هستند، کاملا به چشم می‌خورد. در دقیقه 27 ماریو گوتزه روی یک ضد حمله و حرکت انفجاری جان‌لوکا گاودینو صاحب توپ شد اما ضربه نهایی با مانعی به نام یوداچ روبرو شد. این موقعیت جدی‌ترین خطر دو تیم در این نیمه بود.
در نیمه دوم ابتدا پیزارو صاحبه یک فرصت عالی شد اما دروازه‌بان لورکوزن مانع باز شدن دروازه‌اش شد. با گذشت ده دقیقه از این نیمه هاکان چالهان‌اوغلو از فاصله 22 متری گل اول این مسابقه را وارد دروازه نویر کرد. بعد از این گل یاران بایرن در تلاش برای جبران بودند، اما فرصت‌های شواین‌اشتایگر و گوتزه راه به جایی نبرد. دقیقه 81 جولیان برانت دومین گل بایر را وارد دروازه مونیخی‌ها کرد و در پایان نود دقیقه لورکوزن موفق شد حریف نامدار خود را با شکست 2 بر 0 بدرقه کند.

دیدگاه‌ها