کد خبر : 1237829 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 09:50 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اینتر-کیه‌وو

دو تیم اینتر و کیه‌وو، امشب در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اینتر-کیه‌وو
به گزارش "ورزش سه"، پنج بازی شکست ناپذیری و 3 پیروزی در این پنج دیدار، حال شاگردان مانچینی را در وضعیت خوبی برای صعود به لیگ اروپا قرار داده است.

اینترمیلان

شاگردان روبرتو مانچینی در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند و در حال حاضر با کسب 48 امتیاز از 33 بازی، در رده ی نهم جدول قرار دارند. با این حال، انها در صورت پیروزی در بازی امروز و شکست رقبا، این شانس را دارند که تا رده ی پنجم خود را بالا بکشند. با شکست سمپدوریا، تیم‌های بین ششم تا نهم، امید بیشتری برای کسب سهمیه پیدا کرده اند و اینتر نیز یکی از تیم‌هاییست که شانس خوبی برای کسب این سهمیه دارد.

کیه‌وو

کیه‌وو با کسب 40 امتیاز از 33 بازی، در رده ی دوازدهم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند. از آنجایی که دیگر شانسی برای کسب سهمیه و همچنین خطری از جانب سقوط حس نمی‌کنند، بازی‌های آنها بیشتر جنبه تشریفاتی پیدا کرده و پیروزی و شکست آنها، تاثیر چندانی در دستاوردهای این فصلشان نخواهد داشت. در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی برای اینتر، 1 پیروزی برای کیه‌وو و 1 تساوی به ثبت رسیده است. دیدار رفت این فصل با برتری اینتر با گل‌های رانوکیا و کواچیچ همراه بود.

دیدگاه‌ها