کد خبر : 1237832 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 09:16 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ناپولی-میلان

دو تیم ناپولی و میلان، امشب در ورزشگاه سن پائولو شهر ناپل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ناپولی-میلان
به گزارش "ورزش سه"، روسونری شرایط بسیار تلخی در روزهای اخیر تجربه کرده و اینزاگی حالا خطر اخراج را بیش از همیشه حس می‌کند.

ناپولی

شاگردان رافا بنیتس با کسب 56 امتیاز از 33 بازی، در رده ی چهارم جدول قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند و حالا برای حفظ سهمیه لیگ اروپا و تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش خواهد کرد. البته ناپولی خطری از تیم‌های پایین تر حس نمی‌کند و در حال حاضر، به دو صورت شانس کسب سهمیه دارد. اولین راه پیشی گرفتن از رم یا لاتزیو در سری آ است و دومین راه، قهرمانی در لیگ اروپا که در حال حاضر آنها در مقطع نیمه نهایی قرار دارند. زونیگا، استرینیچ و ده‌گوژمن، غایبین ناپولی برای این بازی هستند.

میلان

شاگردان پیپو اینزاگی در حال حاضر با کسب 43 امتیاز از 33 بازی، در رده ی دهم جدول قرار دارند. انها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و روزهای بسیار تلخی را سپری می‌کنند. میلان که شانس کسب سهمیه داشت، در 4 بازی اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و همین موضوع، باعث شده تا عملا شانس کسب سهمیه از دست برود و ادامه ی فصل برای میلان از لحاظ دستاوردی خیلی مهم نباشد. با این حال، اینزاگی خطر اخراج را بیش از همیشه حس می‌کند و در صورت فروش میلان، می‌توان اخراج او را حتمی دانست.

دیدگاه‌ها