کد خبر : 1237841 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 09:26 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

خوروش:

شانس‌قهرمانی‌سپاهان‌باسایرمدعیان‌مساوی‌است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: صحبت‌هایی مبنی بر برخی شائبه‌ها درباره بازی تراکتورسازی و گسترش فولاد وجود داشت اما ما اعلام کردیم که این شایعه‌ها را قبول نداریم و دو تیم فوتبال جوانمردانه‌ای انجام دادند.

شانس‌قهرمانی‌سپاهان‌باسایرمدعیان‌مساوی‌است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، رسول خوروش در خصوص شرایط سپاهان پس از پیروزی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: با دستور کادر فنی تمرینات دیروز و امروز تیم تعطیل اعلام شد و بازیکنان از فردا برای بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر تمریناتشان را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکن مصدومی نداریم و فقط رسول نویدکیا به دلیل دو کارته بودن را در هفته بیست و نهم در اختیار نخواهیم داشت. خوشبختانه علی کریمی هم به این بازی خواهد رسید و می‌توانیم از وجود او استفاده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه خیلی‌ها شانس این تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌دانند اظهار داشت: شرایط برای ما هم سخت است و اگر بازی ذوب‌آهن و نفت مسجد سیلمان را دیده باشید حتما دیده‌اید که این تیم چقدر ذوب‌‌آهن را اذیت کرد و بر دو اشتباه گل خوردند و ما کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی افزود: حریفان ما تیم‌های آسانی نیستند و همین تیم نفت مسجد سلیمان برای بقا نیاز به برد دارد و قطعا مقابل ما انتحاری بازی خواهند کرد. شاید بازی‌های ما روی کاغذ آسان باشد اما قطعا بازی‌های ما بسیار سخت خواهد بود با این همه من فکر می‌کنم شانس قهرمانی ما با سایر تیم‌ها مساوی است.

خوروش در پایان درباره اینکه این روزها صحبت‌هایی مبنی بر رقم خوردن برخی نتایج در لیگ برتر به گوش می‌رسد افزود: صحبت‌هایی مبنی بر فوتبال ناپاک مطرح بود و حتی در خصوص دیدار تراکتورسازی و گسترش فولاد هم حرف‌هایی زده شد اما ما اعلام کردیم که به هیچ عنوان این مسائل صحت ندارد و دو تیم جوانمردانه بازی کردند. ما این شایعه‌ها را قبول نداریم.

دیدگاه‌ها