کد خبر : 1237844 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 10:07 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

معینی:

قرارداد خاکپور و دستیارانش مربوط به دور اول است

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: قراردادی که برای کادرفنی تیم ملی امید تهیه شده مربوط به مرحله اول مقدماتی المپیک است و شرایط اقتصادی فدراسیون امضای قرارداد را به تاخیر انداخته است.

قرارداد خاکپور و دستیارانش مربوط به دور اول است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، فریدون معینی در مورد وضعیت تیم ملی امید گفت: اتفاق جدیدی در رابطه با تیم ملی امید نیفتاده است و همان مسائل قبلی همچنان مطرح است.در نیمه دوم اردیبهشت جلسه‌ای می‌گذاریم تا وضعیت این تیم به طور کامل برای برنامه‌های آینده مشخص شود.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود بین کادر فنی تیم ملی امید و کمیته فنی شکافی وجود دارد، اظهار داشت: از آنجا که ما اطلاع داریم هیچ شکافی وجود ندارد شاید گاهی جلسات ما یک هفته‌ای عقب بیفتد اما تا به امروز هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

عضو کمیته فنی در ارتباط با اینکه قرار بود محمد خاکپور در جلسه قبلی کمیته فنی برنامه‌های خود را ارائه کند اما حالا کمیته فنی می‌گوید منتظریم تا خاکپور برنامه‌هایش را ارائه دهد،‌تصریح کرد: برنامه‌های تیم ملی امید در مرحله قبل به طور کامل در جلسه ارائه شد و از ابتدای جلسه تا پایان خاکپور در ارتباط با برنامه‌هایی که داشتند و عملکرد تیم توضیحات کاملی ارائه کرد. در جلسه بعدی برنامه‌های آینده ارائه می‌شود.

معینی در پاسخ به این سؤال که شایعاتی که در مورد تغییر کادر فنی تیم ملی امید عنوان می‌شود، گفت: بحث تغییر کادر فنی اصلا مطرح نیست.

وی در مورد اینکه کمیته فنی مسئولیت امضای قرارداد با کادر فنی تیم ملی امید را دارد و آیا اینکه این قرارداد امضا نمی‌شود، نشاندهنده رابطه نه چندان خوب دو طرف با یکدیگر است، تصریح کرد: این طور نیست وضعیت اقتصادی فدراسیون و اینکه باید پس از امضای قرارداد تعهدات به طور کامل انجام شود امضای این قرارداد را به تاخیر انداخته است. به محض حل این مسائل قراردادها امضا می‌شود. حتی مبالغ قراردادها مشخص است.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا قراردادی که قرار است با خاکپور امضا شود فقط مربوط به دور اول مرحله مقدماتی المپیک است، اظهار داشت: یک قرارداد مربوط به مرحله اول مسابقات مقدماتی المپیک که چندی پیش به پایان رسید، است. از آن به بعد هم قرارداد بعدی که به امضا می‌رسد تا پایان مسابقات ریودوژانیرو و المپیک 2016 است.

وی در مورد اینکه پس چه زمانی قرار است قرارداد اصلی کادر فنی بسته شود، عنوان کرد: از این مسئله اطلاع ندارم و این مسئله مربوط به کارهای اقتصادی و مسئولان مالی فدراسیون است. قرارداد فعلی برای مرحله قبل است و از اینکه قرارداد بعدی کی آماده می‌شود اطلاع ندارم چرا که ما کارهای مالی قرارداد را انجام نمی‌دهیم و این مسئله مربوط به ما نیست.

دیدگاه‌ها