کد خبر : 1237846 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 10:40 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

حذف نمایندگان ایران در جام جهانی اسلحه فلوره

هر 3 نماینده ایران در مسابقات اسلحه فلوره جام جهانی کلاس A روسیه در صعود از مرحله مقدماتی ناکام ماندند.

حذف نمایندگان ایران در جام جهانی اسلحه فلوره
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، شمشیربازی ایران در مسابقات جام جهانی کلاس A روسیه که در اسلحه فلوره و به میزبانی سن‌پترزبورگ برگزار شد، 3 نماینده داشت که هیچ یک موفق به صعود از مرحله مقدماتی نشدند.

بر این اساس علیرضا ادهمی در مرحله مقدماتی تنها مقابل نماینده سوئد به برتری دست یافت و نتیجه دیدار با نمایندگان آمریکا، روسیه، مصر، ترکیه و کره جنوبی را واگذار کرد و حذف شد.

شهاب شمس در مرحله گروهی مقابل شمشیرباز کانادایی پیروزی شد اما در مصاف با نمایندگان فرانسه، ترکیه، قزاقستان، دانمارک و اتریش باخت و حذف شد.

شروین طلوعی هم در این مرحله مقابل حریفان چینی و آلمانی خود به برتری دست یافت اما مقابل نمایندگان روسیه، ایتالیا، برزیل و انگلیس تن به شکست داد و حذف شد.

در بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس A روسیه در اسلحه فلوره 200 بازیکن شرکت داشتند که در میان آنها ادهمی، شمس و طلوعی به ترتیب در رده‌های 168، 163 و 155 قرار گرفتند.

خبر دیگر اینکه در جریان مسابقات جام جهانی کلاس A فرانسه و در اسلحه اپه که با حضور 325 بازیکن در پاریس برگزار شد، محمد اسماعیلی در مرحله مقدماتی تنها نماینده سنگاپور را شکست داد و مقابل نمایندگان کره جنوبی، برزیل، روسیه، اوکراین و مجارستان تن به شکست داد و بدین ترتیب از صعود به مراحل بالاتر باز ماند. اسماعیلی در رده‌بندی نهایی صاحب جایگاه 277 شد.

طاهر عاشوری با کسب پیروزی برابر شمشیربازان دانمارک، ازبکستان و آمریکا و شکست خوردن برابر نمایندگان چین، مصر و ایتالیا در مرحله مقدماتی موفق به صعود به اولین مرحله حذفی (جدول 256 نفره) شد. عاشوری در این مرحله و در مصاف با حریف مکزیکی شکست خورد و در نهایت رده 191 را از آن خود کرد.

حسین جعفری هم در مرحله مقدماتی اسلحه اپه تنها صاحب یک پیروزی برابر شمشیرباز ژاپنی شد و نتیجه دیگر دیدارهای خود را به نمایندگان لهستان، اسپانیا، کره جنوبی، ازبکستان و سوئد واگذار کرد و صاحب رده 275 شد.

امیر خلفی فرد هم با کسب رده 258 به کار خود در این رقابت ها پایان داد. این جایگاه به واسطه پیروزی برابر نماینده ژاپن و متحمل شدن شکست برابر نماینده هنگ کنگ، چین، آرژانتین و اتریش در مرحله مقدماتی به دست آمد.

دیدگاه‌ها