کد خبر : 1237852 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 10:56 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

آل نعمه: باید ٦ امتیاز آخر را بگیریم

فولاد خوزستان پس از هفته ها جایگاه چهارمی اش در جدول را باتساوی ای که مقابل ملوان به دست آورد دو دستی تقدیم به ذوب آهن کرد.

آل نعمه: باید ٦ امتیاز آخر را بگیریم
به گزارش "ورزش سه" احمد آل نعمه در مورد این دیدارگفت: نیمه اول خوب بازی کردیم و کنترل بازی در دستمان بود اما نیه دوم ملوانی ها خیلی بهتر از ما بودند و از آنجایی که هر دو تیم به امتیاز نیاز داشتند برای رسیدن به این امر همه کار کردند، البته فشار هواداران ملوان هم تیم ما را اذیت کرد با این حال ما چندموقعیت خلق کردیم ولی گلر و خط دفاع آن ها خیلی خوب کنترل کردند و درنتیجه تقسیم امتیاز عادلانه بود و از انجایی که نیمه اول ما خوب بودیم و نیه دوم آن ها، مساوی بهترین نتیجه ای بود که می توانست حاصل شود.

او در مورد موقعیت گل صد در صدی که از جلال رافخایی گرفت ادامه داد: ملوانی ها در نیمه دوم به خصوص در 10 دقیقه آخرسعی داشتند روی توپ های ارسالی به گل برسند اما خدا را شکرتوپ هایشان تبدیل به گل نشد،وظیفه هر دفاعی این است که ازخطری که قرار است مهاجمان حریف روی دروازه ها ایجاد کنندجلوگیری کند که خدا را شکر من این کار را در صحنه برخورد با رافخایی انجام دادم، از اینکه به فولاد کمک کردم خوشحالم.

این بازیکن در مورد حملات متعددی که ملوانی ها انجام دادند وچندین توپ را به تیرک زدند نظرش را اینگونه بیان کرد: چند هفته ای بود که ملوان نتیجه نمی گرفت و آن ها تمام تلاششان را کردندتا به گل برسند، تیم ما هم در دقایقی متزلزل نشان داد ولی باز هم خدا را شکر توپ های حریف به تیرک برخورد کرد.

مدافع فولاد خوزستان در پایان در مورد دیدار پیش رو با پدیده مشهد افزود: شرایط در جدول بسیار سخت تر شده ما باید 6امتیاز بازی های پیش رو را بگیریم تا برای سال بعد فولاد آسیایی شود.

دیدگاه‌ها