کد خبر : 1237867 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 11:40 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

زینالی: پنالتی فدای سر شکوری

بردی که راه آهن مقابل سایپا موفق به کسب آن شد، یک‌بار دیگر امیدها را به این تیم برگرداند.

زینالی: پنالتی فدای سر شکوری
به گزارش "ورزش سه"، علی زینالی در مورد این دیدار گفت: دو گل خیلی بد در نیمه اول خوردیم اما بعد از آن کمی به خودمان مسلط شدیم و موقعیت هایی به دست آوردیم که یکی از آن ها تبدیل به گل شد، نیمه دوم هم جشنواره موقعیت ها بود. در آن بین یک پنالتی هم گیر ما آمد که متاسفانه نتوانستیم آن را تبدیل به گل کنیم، انگارخواست خدا بود که راه آهن این بازی را ببرد، چنین تیم هایی در بازی‌های آخر برای ماندن در لیگ می جنگند و تمام توانشان را برای این کار می‌گذارند. برای همین هم کار برای حریفانشان سخت می شود، متاسفانه این بازی سخت را با باخت پشت سرگذاشتیم و بازی بعدیمان هم با یک تیم انتهای جدولی دیگر یعنی استقلال خوزستان است.

او در مورد تک گل سایپا که خودش به ثمر رساند ادامه داد: موفق شدم تنها گل سایپا را به ثمر برسانم و یک پنالتی هم برای تیممان بگیرم که متاسفانه پنالتی مان تبدیل به گل نشد، به دلیل تعویض حامد شیری در دقیقه 70 ابراهیم شکوری پشت ضربه پنالتی ایستاد و با وجود اینکه در تمرینات خیلی خوب پنالتی می زند اما نتوانست آن توپ را تبدیل به گل کند. شکوری بازیکن بزرگی است و در بازی با راه آهن هم عالی کار کرد اما نتوانست پناتی را گل کند، بازیکنان بزرگ دنیا هم پنالتی خراب می کنند، فدای سرش.

هافبک نارنجی پوشان کرد در پایان افزود: همانطور که گفتم خواست خدا بود که آن بازی را راه آهن ببرد، به همین خاطر دیگر به این قضیه فکر نمی کنیم و تمرکزمان روی بازی با استقلال خوزستان است.

دیدگاه‌ها