کد خبر : 1237868 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 11:43 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانیان: قهرمانی می خواهد به داوری برگردد

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: قهرمانی برای نخستین‌بار با من از بازگشت به قضاوت صحبت کرده اما باید این درخواست را کتبا به ما بدهد.

اصفهانیان: قهرمانی می خواهد به داوری برگردد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فریدون اصفهانیان درباره صحبت‌هایی که با محسن قهرمانی در بین دو نیمه بازی پدیده و نفت تهران داشته‌ است، گفت: با وجود اینکه او محرومیتش را پشت سر گذاشته اما باید بدانید که شرایط محرومیت داوران با مربیان و بازیکنان متفاوت است.

وی افزود: به هر حال دیروز به من اعلام کرد که خواهان بازگشت به قضاوت است اما با توجه به این درخواست تاکنون اعلام نشده‌ بود، باید ابتدا پس از اتمام لیگ، درخواست رسمی و کتبی به ما بدهدتا پس از آن با بررسی شرایط، اگر بازگشت ایشان مغایر با قوانین فیفا و ای اف سی نبود، زمینه‌ برای بازگشت او به عرصه قضاوت فراهم شود.

اصفهانیان همچنین درباره تنش هایی که میان او و حسین عسگری شنیده می شود نیز گفت: بحث‌هایی مثل چینش داوران در لیگ برتر مساله کوچکی است و بی‌دلیل بزرگ می‌شود. تمامی بازی‌ها توسط کارشناسان داوری ما آنالیز می‌شود و نتیجه کار، پس از بررسی کارشناسی اعلام می‌شود و بعد از آن است که تصمیم به جابجایی یا تغییری در چینش داوران گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها