کد خبر : 1237885 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 12:29 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

کامرانی فر: با دکترای ورزش به فوتبال خدمت می‌کنم

حسن کامرانی فر کمک داور ممتاز فوتبال ایران از دنیای قضاوت خداحافظی کرد.

کامرانی فر: با دکترای ورزش به فوتبال خدمت می‌کنم
به گزارش "ورزش سه"، این داور ایرانی که سابقه حضور در جام‌جهانی را هم دارد، دیروز در مراسم بهترین های فوتبال مشهد پس از دریافت تقدیرنامه خداحافظی اش را رسمیت بخشید. او می‌ گوید: حقیقتش از قبل تصمیم نداشتم این کار را انجام بدهم و در کل دنبال یک فرصت بودم که این فرصت دیروز پیش آمد و دیدم شرایط برای اعلام خبر خداحافظی مهیاست و این کار را کردم.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید علت خداحافظی این داور بین المللی چیست، کامرانی فر می‌ گوید: من مدت هاست که در ناحیه معده مشکل دارم. دو، سه بار هم جراحی کرده ام اما بهبود حاصل نشده. پزشک من مرا از انجام فعالیت های شدید منع کرد و من با وجود اینکه صبر کردم اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که از کار قضاوت فاصله بگیرم. این در حالی است که می‌ توانستم تا سال 2018 در داوری بمانم.

از او درباره موضوع رد پیشنهاد دبیری کمیته داوران مشهد سوال می‌ کنیم و او جواب می‌ دهد: من نگفتم که قرار است من نایب رئیس داوری آسیا بشوم، منظورم این بود که اگر قرار باشد وارد حیطه مدیریت فوتبال بشوم بهتر است در جایی باشد که نفعش به همه فوتبال برسد. البته مشهد افتخار ماست و ما همه از این شهر به فوتبال ایران معرفی شده ایم هر فرد دیگری هم می‌ تواند این کار را انجام بدهد و من با توجه به ارتباطاتم و رشته تحصیلی ام دوست دارم کارهای بزرگی انجام بدهم.

کامرانی فر به زودی تحصیلات خود را در مقطع دکترای رشته تربیت بدنی ادامه خواهد داد. او می‌ گوید: انشاالله با دکترای ورزش می‌ توانم به فوتبال کمک بیشتری کنم.

دیدگاه‌ها