کد خبر : 1237887 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 12:36 | 42K بازدید | 0 دیدگاه

تیم را برای ششم بستند در کورس قهرمانی است

گردانی: تونی از مصدومیت من خبر داشت

مدافع تیم تراکتورسازی معتقد است پس از تساوی با تیم گسترش جو را علیه او در تبریز خراب کردند.

گردانی: تونی از مصدومیت من خبر داشت
به گزارش "ورزش سه"، حبیب گردانی در رابطه با اتفاقات اخیر گفت: من هفته پیش در تمرینات مصدوم شدم و این اتفاق را هم دیدند. برای فیزیوتراپی مجبور شدم به کلینیک دکتر نجفی که پزشک تیم گسترش است مراجعه کنم چراکه بهترین دستگاه تبریز در این کلینیک است. متاسفانه به بازی نرسیدم و بازی تراکتور مساوی تمام شد اما ناگهان بعد از بازی متوجه شدم آقایان علیه من مصاحبه می‌ کنند.

وی ادامه داد: وقتی که من مصدوم شدم تونی حتی حال من را هم نپرسید اما بعد از بازی یادم افتاد و همه جا عنوان کرد از قصد من در این بازی حضور نیافتم. در حالی که من دارم بهترین بازی هایم را برای تراکتور انجام می‌ دهم و می‌ خواهم به تیم‌ملی برسم. هیچ آدم عاقلی این کار را نمی‌ کند. به جان دخترم اصلا نمی‌ دانم چه بگویم آقایان جو تبریز را علیه من کرده اند. من سه سال است با تمام وجود دارم برای تراکتورسازی می‌ جنگم.

گردانی در ادامه گفت: البته این را بگویم که وجدانم راحت است چراکه هیچ وقت کم کاری نکردم تا پولی که سر سفره خانواده ام می‌ برم حلال باشد. هر کاری هم که کرده ام برای هواداران تراکتور بود و همیشه موفقیت خودم را مدیون آنها هستم. هر چه فکر می‌ کنم نمی‌ فهمم چرا آقایان می‌ خواهند مسوولیت این تساوی را گردن من بیاندازند. من اینجا صبح تا شب تمرین می‌ کنم تا با تراکتور به قهرمانی برسم اما این نهایت ناجوانمردی است که فقط به خاطر حضور من در کلینیک پزشک حریف که آن هم پول دادم که خودم را مداوا کنم این حرف ها پشت سرم زده شود.

1028279

وی ادامه داد: تیم الان به دبی رفته اما من هنوز تبریز هستم، عنوان کرده اند که من را نمی‌خواهند. مشکلی نیست من چه باشم چه نباشم مخلص هواداران تراکتورسازی ام اما ای کاش آقایان از خدای خود بترسند و کمتر به افرادی مثل من تهمت بزنند. گویا فراری دادن تبریزی ها از شهر خودشان هنر دوستان است. این تیم را برای ششم جدول بسته بودند، اما الان با تلاش بازیکنان تیم در کورس قهرمانی است و من نمی‌ دانم چرا اینقدر راحت آدم های مثل من را زیرسوال می‌ برند.

گردانی در پایان گفت: در حال حاضر سخت مشغول تمرین و فیزیوتراپی هستم تا برای بازی بعدی خودم را برسانم. وظیفه من این است که با تمام توان در خدمت تراکتورسازی و هوادارانش باشم حتی اگر بخواهند به من تهمت بزنند.

دیدگاه‌ها