کد خبر : 1237892 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 12:53 | 66.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از اتمام فصل برای لژیونرشدن تصمیم می‌ گیرم

طارمی: به گل زدن در دربی فکر می کنم

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در مورد پیشنهاد تیم های قطری عنوان کرد. در حال حاضر تمام تمرکز به بازی های آینده پرسپولیس است، اما به لژیونر شدن هم فکر می کنم.

طارمی: به گل زدن در دربی فکر می کنم
طارمی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: برد مقابل پیکان در لیگ، باعث شد تا استرس ما برای دیدار آسیایی مقبل بنیادکار کم شود.

می توانستیم پیکان را پر گل ببریم
بازی با پیکان خوب بود و پرسپولیس از همان ابتدای بازی توپ و زمین را در اختیار داشت. ما در بیشتر دقایق حمله می‌ کردیم و می توانستیم با یک پیروزی پر گل در همان نیمه اول کار را تمام کنیم، اما متاسفانه توپ هایمان در گل نرفت. نیمه دوم یک گل زدیم که فکر می کنم باز هم می توانستم یکی، دو گل دیگر هم بزنیم که این اتفاق نیفتاد ولی از اینکه با گرفتن سه امتیاز دل هواداران را شاد کردیم، خوشحالم.

برد مقابل پیکان استرسمان را کم کرد
برد مقابل پیکان باعث شد که استرس مان کمتر شود. ما در این هفته باید مقابل بنیادکار بازی کنیم چون در بازی های آسیایی خوب نتیجه گرفتیم شرایط خوبی داریم امیدوارم که بتوانیم یک امتیاز بگیریم و صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم. برد، باخت و مساوی در فوتبال وجود دارد اما فقط به صعود به مرحله بعد فکر می‌ کنیم امیدوارم که بتوانیم به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

استقلال یک دهم پرسپولیس هم مشکل نداشت
در مورد بحث های واگذاری فکر می‌ کنم باید افراد دیگری نظر بدهند اما به نظر من به هیچ وجه نمی‌ توان مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را با هم مقایسه کرد. استقلال یک دهم ما هم در این فصل مشکل نداشت. از ابتدا تا انتها آنها با یک مربی و یک مدیریت جلو رفتند در حالی که پرسپولیس چندین مدیر و سه مربی را در این فصل تغییر داد که این مساله روی کار تیم تاثیرگذار بود. هر مدیرعامل و مربی برنامه مخصوص به خودش را دارد، تا ما می‌ خواستیم با یک مربی اخت شویم تغییر می‌ کرد و نفر بعدی می‌ آمد. از این بابت پرسپولیس امسال خیلی ضرر کرد، امیدوارم در سال آینده این مشکلات حل شود.

انگیزه زیادی برای گل زدن در دربی دارم
شاید از همین الان درباره دربی صحبت کردن هنوز کمی زود باشد اما خیلی ها از من می‌ پرسند که با توجه به اینکه توانستم در بازی های اخیر برای پرسپولیس گل بزنم به گل زدن در دربی هم فکر می‌ کنم یا نه باید بگویم که من واقعا می‌ خواهم که در دربی گل بزنم. جذابیت های این بازی باعث می‌ شود که این بازی از لیگ سوا باشد و هر تیمی حتی اگر قهرمان شود هم دوست دارد در این دیدار برنده باشد. من هم انگیزه های زیادی برای گلزنی دارم.

به لژیونر شدن فکر می‌ کنم
با توجه به پیشنهادهای تیم های قطری از طارمی در مورد برنامه هایش برای فصل آینده سوال کردیم که پاسخ داد که؛ من برای آینده فوتبال خودم به لژیونر شدن فکر می‌ کنم. بیشتر دوست دارم که بتوانم به لیگ های اروپایی بروم اما به بازی کردن در آسیا هم فکر می‌ کنم، بستگی به پیشنهادش دارد. در حال حاضر دوست دارم تمرکز خودم را روی بازی های باقیمانده پرسپولیس در لیگ و آسیا بگذارم. پس از آن فرصت زیاد است که استراحت کنم و بتوانم در شرایط خوب تیم فصل آینده ام را انتخاب کنم.

کارت زردم پاک شد
طارمی در مورد پاک شدن کارت زردش در دیدار مقابل سپاهان هم پاسخ داد که؛ در دیدار با سپاهان پنالتی ای انجام شد که خود وریا غفوری و کسانی که شاهد آن بودند عنوان کردند که صحیح بوده اما آقای اکبریان داور بازی عقیده دیگری داشت. وکیل من به کمیته انضباطی شکایت کرد و اعتراض ما جواب داد و در نتیجه کارت زردی که من در بازی با سپاهان گرفته بودم پاک شد.

دیدگاه‌ها