کد خبر : 1237897 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 13:24 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

به لغزش نفت و تراکتور امیدوار هستیم

گردان: دوست دارم اولین قهرمانی را جشن بگیرم

شهاب گردان دروازه بان سپاهان در بازی با استقلال خوزستان مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

گردان: دوست دارم اولین قهرمانی را جشن بگیرم
گردان درباره آسیب دیدگی اش و شرایط سپاهان برای قهرمانی در این فصل به "ورزش سه" گفت: اواخر نیمه اول بازی با استقلال خوزستان شوت زدم که کشاله پایم گرفت و روی زمین افتادم. باید فیزیوتراپی کنم و هنوز مشخص نیست که به بازی بعدی برابر نفت مسجد سلیمان بازی کنم یا نه. باید درمانم را انجام دهم و داخل رختکن به کادر فنی گفتم به خاطر دردی که دارم نمی توانم بازی کنم.

او در مورد بازی با استقلال خوزستان و برد در این بازی گفت: بازی خوبی بود اما گرمی هوا کمی ما را اذیت کرد. خداراشکر توانستیم با 4 برد پشت سر هم به بالای جدول بیاییم اما من معتقدم که سپاهان شانس سوم قهرمانی است نه شانس اول.استقلال خوزستان هم در این بازی فرصت داشت اما ما بهتر کار کردیم. دو تیم دیگر در جدول بالای ما قرار دارند و ما باید امیدوار باشیم که این تیم ها در بازی رودر روی امتیاز از دست بدهند.این هم از خوش شانسی ماست بعد از بدشانسی هایی که از اول فصل داشتیم. امیدواریم این تیم ها لغزش داشته باشند و بتوانیم در نهایت قهرمان شویم. خداراشکر که سهمیه را گرفتیم و حالا برای قهرمانی را می جنگیم. اگر قهرمان شویم اولین قهرمانی در لیگ را بدست می آورم و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

گردان درباره روند رو به جلوی سپاهان هم گفت: اتفاق خاصی در تیم نیفتاده فقط تیم مان در این چند هفته کامل بوده و ملی پوشان را در اختیار داشتیم و مصدومان هم به ما رسیدند. خداراشکر بدشانسی های اول فصل هم دست از سرما برداشته است.سپاهان احیا نشده و در واقع از ابتدای فصل بالای جدول بودیم و در سال های گذشته هم همیشه جزو 4 تیم بالای جدول قرار داشتیم. اما امسال به دلایل مختلف نتایج بدی گرفتیم که دراین 4 هفته جبران شد.

دیدگاه‌ها