کد خبر : 1237906 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 14:30 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: بازی سنگینی با ایتالیا خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان معتقد است رقابت با ایتالیا بسیار سخت است و این امر به شرایط تیم ملی و بازیکنان کمک بسزایی می کند.

پیروانی: بازی سنگینی با ایتالیا خواهیم داشت
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر حسین پیروانی در خصوص اردوی تیم ملی جوانان اظهار داشت: از جمعه 11 اردیبهشت ماه تمرینات تیم ملی جوانان آغاز شد و تا به امروز 4 جلسه تمرینی خوب را پشت سر گذاشته ایم. در این اردو تاکتیک های مد نظر کادر فنی را مرور می کنیم تا بازیکنان با آمادگی خوبی به مصاف تیم ایتالیا بروند.

وی افزود: دیدار دوستانه با ایتالیا تجربه گرانبهایی برای بازیکنان خواهد بود. چرا که آنها با کسب تجربه و پی بردن به مشکلات فنی خود، آن را رفع خواهند کرد و کادر فنی نیز مرتبا ایرادها و نقاط ضعف و قوت تیم را آنالیز و ارزیابی می کنند و برای رفع و یا تقویت آن برنامه ریزی دقیق تری خواهد داشت. معتقدم بازی با ایتالیا بسیار سنگین خواهد بود. به جهت اینکه بازیکنان این کشور فوتبال مدرنی را بازی می کنند و رقابت با چنین تیم هایی برای بازیکنان ما بسیار مفید و موثر است.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: پس از بازی با ایتالیا اردوهای تدارکاتی ما برگزار خواهد شد و در مرداد ماه یک دیدار تدارکاتی با ازبکستان برگزار خواهیم کرد. درخواست ما از کمیته فنی این بود که 3 تورنمنت با کشورهای مختلف را برایمان در نظر بگیرند اما فعلا این شرایط مهیا نیست و ما تا به امروز فقط این دو بازی تدارکاتی(ایتالیا و ازبکستان) را تا آغاز رقابتهای قهرمانی آسیا پیش روی خود داریم.

پیروانی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال جوانان نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مسئولین است. فدراسیون فوتبال با توجه به داشته هایش از ما حمایت می کند اما این تیم، تیم ملی فوتبال جوانان ایران است و ما برای موفقیت نیازمند حمایت کامل از سوی مسئولین فوتبال هستیم.

تیم ملی جوانان روز 19 اردیبهشت ماه تهران را به مقصد روم جهت شرکت در یک دیدار دوستانه با تیم ملی جوانان ایتالیا ترک می کند.

دیدگاه‌ها