کد خبر : 1237908 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 14:35 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

بخاطر بی پولی قاضی و مسلمان را از دست دادیم

بیانی: دو بازی آخر لیگ، حیثیتی است

شاهرخ بیانی مربی استقلال گفت: به بازیکنان گفته ایم که پیروزی در دو بازی مقابل تراکتور و پرسپولیس حیثیتی است.

بیانی: دو بازی آخر لیگ، حیثیتی است
بیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: استقلال صبا را شکست داد، اما حالا حسرت امتیازهای از دست رفته را می خورد.

حسرت امتیازهای از دست رفته را می خوریم
ما از قبل می دانستیم که یک روز بازیکنان حسرت امتیازهای از دست رفته را می خورند و برای همین هم به آنها این نکته را گوشزد کرده بودیم. در خیلی از بازیها استقلال از حریف پیش افتاد، اما متاسفانه امتیازهای مفتی از دست دادیم که باعث شد حالا حتی شانس سهمیه گرفتن هم نداشته باشیم.امیرخان از اول هم گفته بود که این فصل استقلال کار ساده ای برای قهرمان شدن دارد، ولی متاسفانه بحثهای مربوط به خصوصی سازی، تیم ملی و نبود پول باعث شد که نتوانیم نتیجه بگیریم.

استرس باعث شده امتیاز نگیریم
صبا تیم خوبی است که به راحتی نمی توان از آن امتیاز گرفت. اگر ما یک ذره دقت بیشتری داشتیم می توانستیم گلهای بیشتری هم به این تیم بزنیم. متاسفانه همان مشکل هفته های پیش رقم خورد و تیم ما در حالی که 2بر صفر جلو بود، گل در یافت کرد و نزدیک بود در دقایق پایانی گل هم بخوریم. به هر حال فوتبال بازی لحظه ها است و ممکن است در هر لحظه شرایط تغییر کند. من فکر می کنم، استرس زیاد بازیکنان ما باعث شد تا نتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.

دو بازی آخر حیثیتی است
استقلال متاسفانه در این فصل مشکلات زیادی داشت و این مساله باعث شد که قهرمانی و سهمیه را از دست بدهیم. اما تا اتمام لیگ دو بازی مهم با تراکتورسازی و پرسپولیس دارد که ما به بازیکنان گفته ایم که پیروزی در این دو دیدار برای آنها حیثیتی است و باید بخاطر طرفدارها و حیثیت خودشان خوب بازی کنند. استقلال همیشه استقلال است، اما این دو بازی خیلی چیزها را نشان می دهد.

بازی با تراکتور سخت است
ما سعی می کنیم بازی به بازی جلو برویم. در حال حاضر در مورد دربی صحبت نمی کنم. همه می دانند که این دیدار شرایط خاص خودش را دارد و هر دو تیم دوست دارند که با پیروزی در این دیدار دل هوادارانشان را به دست آورند.مخصوصا اینکه هیچکدام از این دو تیم در لیگ نتوانسته اند نتیجه بگیرند. در حال حاضر ما باید فقط به بازی با تراکتورسازی فکر کنیم که دیدار سختی برای ما است و دیدار بعدی با پرسپولیس که قطعا سخت تر خواهد بود.
یکی از مواردی که بازیکنان را در استقلال اذیت می کند این است که آنها نمی دانند در اتمام لیگ چه شرایطی خواهند داشت و بعد از واگذاری تکلیف پولها و قراردادهایشان چه می شود. ما امسال خیلی از بی پولی ضرر کردیم. کادر فنی می دانست که کنار کرار نیاز به حضور یک بازیکن تکمیل کننده هم هست. ولی به دلیل نبود بودجه در شرایطی که آقای افشارزاده هم در ایران نبود نتوانستیم مسلمان را جذب کنیم. یا در مورد آقای قاضی امیر خان خیلی به او اعتقاد داشت ولی باشگاه نمی توانست حقوق او را بدهد و ما او را از دست دادیم.

دیدگاه‌ها