کد خبر : 1237921 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 15:39 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم سه گل در نیمه اول به پدیده بزنیم

خرمگاه: روی قهرمانی در لیگ تمرکز کردیم

محمد خرمگاه مربی نفت در مورد بازی با پدیده گفت: می توانستیم در نیم فصل اول با سه گل از بازی خارج شویم.

خرمگاه: روی قهرمانی در لیگ تمرکز کردیم
خرمگاه در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: سرنوشت قهرمان در بازی آخر مقابل تراکتورسازی مشخص می شود.

نیمه اول می توانستیم سه گل بزنیم
بازی با پدیده خوب بود ما موفعیتهای زیادی را در نیمه اول از دست دادیم. می توانستیم در همان نیمه اول با سه از زمین بیرون بیاییم. اما متاسفانه ما تک به تک های زیادی را از دست دادیم. در نیمه دوم تیم پدیده از شرایط میزبانی اش استفاده کرد و مالکیت توپ را در اختیار گرفت. بعد از آن ما با چند تغیر تاکتیکی موفق شدیم که مالکیت توپ را به دست بگیریم و به گل اول رسیدیم. بعد از آن هم در دقایق پایانی موفق شدیم به گل برسیم.

هر تیمی لیاقت داشته باشد ، قهرمان می شود
در شرایطی که تراکتور از دربی یک امتیاز به دست آورد دو تیم نفت و تراکتور هم امتیاز شدند، خرمگاه در اینمورد عنوان کرد که من معتقدم که سرنوشت قهرمان لیگ در این فصل در روز آخر مشخص می شود. به عقیده من سه تیم بالای جدول یعنی تراکتور، نفت و سپاهان شرایط سختی دارند. همه باید تمام تلاششان را انجام دهند. ما باید بتوانیم با تفکر از دیدار با صبا امتیاز بگیریم. در نهایت آن تیمی که لیاقت داشته باشد، قهرمان می شود.

از بازیکنان نفت، متشکرم
بعد از دو باختی که نفت بدست آورد ما بازیکنانمان را ریکاوری روحی کردیم. با وجود اینکه تیمهای پدیده و صبا احساس سقوط نمی کنند، اما بازی کردن با آنها کار سختی است. از لحاظ بدنی هم بازیکنان مادر فشار بودند که سعی کردیم با ریکاوری مناسب آنها را به شرایط خوب بازگردانیم. من از بچه ها هم متشکرم که شرایط را درک کردند و شرایطی ایجاد کردند که بتوانیم با برد و گرفتن امتیاز به تراکتور سازی در بالای جدول برسیم.

تمرکز نفت روی قهرمانی درلیگ است
ما روز چهارشنبه مهمان العین هستیم. آنها نفرات و شرایط خوبی دارند، اما ما دنبال این هستیم که با گرفتن امتیاز از آنها بتونیم از گروه مان صعود کنیم. اما تمام تلاش ما روی دیدارهای لیگ برتر متمرکز شده است. منظورم این است که از نظر عقلانی وقتی برای قهرمانی در لیگ 10 ماه تلاش کرده ایم پس باید روی هدفمان که قهرمانی در لیگ است، تمرکز کنیم. فکر می کنم بچه ها هم لیاقت آن را دارند. البته نفت برای حضور در این مرحله د رآسیا هم زحمت کشیده است، اما فعلا تمام تمرکز ما روی لیگ است.

دیدگاه‌ها