کد خبر : 1237922 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 15:45 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری: از این به بعد فقط حمله می‌کنیم

هافبک باتجربه فولادخوزستان می‌گوید کسانی که فوتبال را می‌ فهمند از اسکوچیچ انتقاد نمی‌کنند و شرایط فولاد را به خوبی درک می‌ کنند.

انصاری: از این به بعد فقط حمله می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری در مورد کسب تساوی مقابل ملوان انزلی گفت: با توجه به اینکه ملوان خطر سقوط را احساس می‌ کرد، سفت و محکم جلویمان بازی کرد و ما بازی سختی در زمین آنها داشتیم. ملوان قبلا یقه همه تیم های بزرگ را گرفته بود. ما هم باید به گل می‌ رسیدیم اما با توجه به اینکه ملوان در نیمه دوم با توپ های بلند کار خودش را پیش می‌ برد ما نتوانستیم روی زمین بازی مورد نظر خودمان را انجام دهیم ولی در کل تساوی عادلانه بود.

او در مورد از دست دادن رتبه چهارم در جدول ادامه داد: درست است ما رده چهارمی را از دست داده ایم اما در دو بازی آینده 6 امتیاز و سهمیه را می‌گیریم. حتما باید امتیاز بگیریم زیرا هیچ جای اشتباهی وجود ندارد. درست است که کار ما برای گرفتن سهمیه سخت شده اما اگر از دو بازی آینده دست پر خارج شویم، سهمیه را خواهیم گرفت.

هافبک سرخپوشان اهوازی در مورد انتقاد برخی به دراگان اسکوچیچ سرمربی شان نظرش را اینگونه بیان کرد: کسانی که به دراگان اسکوچیچ انتقاد می‌ کنند باید منصفانه تر فکر کنند. در ضمن در جواب کسانی که می‌ گویند پارسال قهرمان شده و چرا امسال در رتبه پنجم قرار دارد باید بگویم که قرار نیست هر تیمی که قهرمان شود سال بعد هم قهرمانی را تکرار کند. کسانی که خوب فوتبال را می‌ فهمند شرایط ما را درک می‌ کنند، بخصوص هواداران فولاد که از نزدیک شاهد شرایط سخت ما هستند. تیم ما از جهت بازیکن ریزش سنگینی داشته اما باز هم سرپا ایستاده ایم. در چند هفته هم خوب نتیجه گرفته ایم انشاالله که با نتیجه گیری در دو بازی آینده نتایج خوب امسالمان را تکمیل کنیم.

این بازیکن در مورد بازی تشریفاتی با لوکوموتیو تاشکند گفت: ما از آسیا حذف شدیم. درست است که می‌گویند این بازی حالت تشریفاتی دارد اما نتیجه اش در سهمیه آسیایی سال آینده فوتبال ما تاثیرگذار است، حالا نمی‌دانم این مساله تا چه حد جدی است اما ما می‌ رویم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم.

انصاری در پایان در مورد دیدار بعدی شان در لیگ با پدیده افزود: دیدار با پدیده بسیار مهم و حساس است. شرایط پدیده به گونه ای است که خیالش راحت است اما برای سه امتیاز سراسر حمله جلو می‌ رویم. هیچ چیزی به درد ما نمی‌ خورد جز سه امتیاز این بازی، بازی راحتی نخواهد بود اما ما محکوم به برد در این دیدار و بازی با صبا هستیم.

دیدگاه‌ها