کد خبر : 1237924 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 15:53 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

خودم که نباید از خودم تعریف کنم

خلعتبری: بازی کنار شیمبا و محرم عالی است

محمدرضا خلعتبری بازیکن سپاهان در بازی با استقلال خوزستان دو پاس گل و در موفقیت تیمش نقش تاثیرگذاری داشت.

خلعتبری: بازی کنار شیمبا  و محرم عالی است
خلعتبری در رابطه با شرایط خوبش و حضورش در تیم ملی می گوید؛ خودش نمی تواند از خودش تعریف کند و حرف زدن در این رابطه فایده ندارد. او در همین رابطه گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد که می خوانید:

منتظریم نفت و تراکتور امتیاز از دست بدهند
بازی با استقلال خوزستان به خاطر گرمای بیش از اندازه هوا خیلی سخت بود و شاید باورتان نشود اما در گرمای بالای 40 درجه بازی کردیم. اما توانستیم در این بازی حساس ببریم و با اقتدار سه گل هم زدیم. ما توانستیم در این بازی هم مثل سه بازی گذشته فعل خواستن را خوب صرف کنیم. اما بازی با استقلال خوزستان تمام شد و باید به فکر دو بازی سخت آینده باشیم.بازی با نفت مسجدسلیمان و سایپا خیلی سخت است اما باید در این دو بازی امتیازات کامل را بگیریم و منتظر هستیم تا تیم های بالای جدول تراکتور و نفت امتیاز از دست بدهند و بتوانیم قهرمان شویم.

خودم که نباید از خودم تعریف کنم
من نمی توانم از خودم تعریف کنم اما خوشحالم که کارشناسان اعتقاد دارند من در بازی های گذشته برای سپاهان خوب بازی می کنم. چه در تیم ملی باشم و چه نباشم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم باشگاهی ام انجام می دهم وامیدوارم در تمام بازی ها هواداران و کادر فنی از من راضی باشند. وظیفه من است در سپاهان گل بزنم و پاس گل بدهم و تا آخرین لحظه ام برای سپاهان می جنگم . دیگر نمی خواهم در این مورد صحبت کنم و فقط به سپاهان و قهرمانی در این فصل فکر می کنم.

بازی در کنار شیمبا و محرم لذت بخش است
من در این چند بازی گوش چپ بودم و شریفی در گوش راست بازی می کند. حضور محرم نویدکیا پشت سر مهجمان خیلی کمک کرده تا تیم بتواند در کارهای هجومی هماهنگ و قابل قبول ظاهر شود. از بازی محرم شناخت کامل دارم و می دانم چه نوع پاسی می دهد و چطور بازی می کند و در واقع از همدیگر درک متقابل داریم. همین مساله بازی کردن راحت تر می کند و حتی حضور در کنار شیمبا هم لذت بخش است. واقعا من می دانم که شیمبا چه پاسی می خواهد و چطور جاگیری می کند.رسول نویدکیا، حسین پاپی،وریا غفوری و سایر بازیکنان برای تیم خیلی زحمت می کشند و واقعا تیم هماهنگی داریم.

یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم
من یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم و می خواهم تا پایان فصل برای این تیم بهترین بازی هایم را انجام دهم و در خدمت این تیم باشم. واقعا در سپاهان راحت هستم و بهترین سال های فوتبالی ام را داشتم. در حال حاضر فقط به قهرمانی در لیگ فکر می کنم.

دیدگاه‌ها