کد خبر : 1237943 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:46 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

هر چه زودتر باید برای استقلال مزایده چهارم برگزار شود

خادم: اهلیت برنده مزایده پرسپولیس باید تایید شود

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان ادعا می‌ کند که نظر وزارت ورزش برگزاری مزایده چهارم برای آبی های پایتخت است.

خادم: اهلیت برنده مزایده پرسپولیس باید تایید شود
در سومین دور از برگزاری جلسه مزایده فروش سرخابی ها مشتری جدی ای برای استقلال پیدا نشد تا حالا همه در انتظار تصمیم سازمان خصوصی سازی در این باره باشند. امیررضا خادم در این باره به "ورزش سه" گفت: از نظر ما باید مزایده چهارم برای استقلال برگزار شود تا کسانی که در مزایده شرکت نکرده اند، این بار جلو بیایند. البته تصمیم نهایی را سازمان خصوصی سازی درباره این تیم خواهد گرفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا در مزایده چهارم قیمت پایه 290 میلیارد شکسته می‌ شود یا نه هم گفت: از الان به بعد دیگر وزارت ورزش نقشی در واگذاری نخواهد داشت. این سازمان خصوصی سازی است که در این باره تصمیم لازم را خواهد گرفت.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در حالی از مزایده چهارم حرف می‌ زد که مدیران استقلال قصد دارند شرایط را طوری فراهم کنند که این مزایده بعد از فصل برگزار شود. خادم در واکنش به این پیشنهاد هم می‌گوید: نظر ما این است که مزایده هر چه سریع تر برگزار شود تا استقلال هم مالک خود را بشناسد اما تصمیم نهایی را در این باره سازمان خصوصی سازی می‌ گیرد.

در روزهای گذشته حرف و حدیث های زیادی در مورد برنده مزایده پرسپولیس به گوش می‌ رسد، عده ای می‌ گویند شرکت بهنام پیشرو مبلغ بالاتری از شرکت استیل آذین پیشنهاد داده اما مدارکش کامل نبوده و به همین دلیل احتمالا حسین هدایتی مالک جدید پرسپولیس خواهد بود. خادم در این باره هم می‌ گوید: من هم دقیقا عین این حرف ها را شنیده ام اما واقعا نمی‌ دانم چقدر این موضوع صحت دارد. ضمن اینکه هیات واگذاری باید اهلیت کسی که در مزایده برنده شده است را تایید کند.

دیدگاه‌ها