کد خبر : 1237945 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 16:54 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرزاده:

امیدوارم‌سازمان‌لیگ‌بادرخواست‌نفت‌موافقت‌کند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت:‌ اگر سازمان لیگ با درخواست ما مبنی بر برگزاری بازی‌های لیگ در 21 اردیبهشت موافقت نکند بر خلاف میل باطنی مجبور می‌‌شویم به 6 بازیکن‌مان در بازی با العین امارات استراحت دهیم.

امیدوارم‌سازمان‌لیگ‌بادرخواست‌نفت‌موافقت‌کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، منصور قنبرزاده در خصوص برگزاری هفته بیست و نهم لیگ برتر در تاریخ 20 اردیبهشت گفت:پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود که هفته بیست و نهم لیگ برتر در تاریخ 21 اردیبهشت برگزار خواهد شد اما بدون خواستن نظر سایر تیم‌ها تاریخ این بازی‌ها از 21 اردیبهشت به 20 موکول شد. با این استدلال که تیم‌ها برای بازی هفته سی‌ام که قرار است 25 اردیبهشت برگزار شود یک روز بیشتر استراحت کنند اما این شرایط برای تیمی مثل نفت تهران که 4 روز 4 روز بازی می‌کند واقعا سخت است.

وی ادامه داد: ما 16 اردیبهشت و در ساعت 22 در ابوظبی بازی داریم و 17 اردیبهشت در ساعت 18 و 30 دقیقه از دبی به تهران خواهیم آمد و عملا برای بازی بیستم فقط دو روز 18 و 19 اردیبهشت را فرصت داریم و باید 20 اردیبهشت به مصاف صبای قم برویم آن هم در حالی که تیم صبا و همچنین تیم سپاهان که حریف ما برای قهرمانی است 9 روز استراحت کرده‌اند و ما فقط 2 روز برای بازی با صبا فرصت خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: ما نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کرده‌ایم که تاریخ بازی‌ها همان 21 اردیبهشت باشد چون با این شرایط واقعا به بازیکنان فشار می‌آید و احتمال مصدومیت آنها را زیاد می‌کند اما اگر تاریخ بازی‌ها عوض نشود ما بر خلاف میل باطنی‌مان مجبور هستیم ریسک کنیم و به 6 بازیکن اصلی‌مان مقابل العین امارات استراحت بدهیم چرا که فقط 23 بازیکن در اختیار داریم و با آنالیزهایی که انجام شده اگر بازیکنان با 48 ساعت استراحت مقابل صبا بازی کنند احتمال مصدومیت آنها زیاد خواهد بود. شما این شرایط ما را در نظر بگیرید آن وقت ببینید که سپاهان با 9 روز استراحت به مصاف حریفش می‌رود و از طرف دیگر تراکتورسازی دیگر مدعی قهرمانی یک روز زودتر از ما در آسیا بازی می‌کند آن هم در حالیکه این تیم شانسی برای صعود به دور بعد ندارد و می‌تواند از بازیکنان ذخیره‌اش مقابل حریف آسیایی خود استفاده کند اما ما از شرایط به دور هستیم.

قنبرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: ما طی نامه‌ای که با سازمان لیگ داده‌ایم خواستار این شدیم که حداقل‌ها برایمان در نظر گرفته شود و آیا منطقی است که در فاصله 48 ساعت به مصاف حریف در لیگ برتر برویم؟البته این را در نظر داشته باشید که ما روز پنجشنبه در پرواز هستیم و فرصتی برای ریکاوری یا تمرین نداریم. از همین جا اعلام می‌کنم اگر این شرایط تغییر نکند بر خلاف میل باطنی‌ام در بازی با العین امارات که یک بازی ملی است مجبور می‌شویم به 6 بازیکن استراحت دهیم. هر چند که این موضوع منافع فوتبال ملی را به خطر می‌اندازد چرا که اگر مقابل این تیم نتیجه نگیریم و به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود نکنیم آن وقت این موضوع در امتیازات ایران در آسیا تأثیر منفی می‌گذارد که در این صورت ما مقصر نیستیم.

وی در پایان گفت:‌ سازمان لیگ همانطور که به فکر سایر باشگاه‌ها بوده باید به ما هم کمک کند چرا که اگر نتوانیم صبای قم را ببریم عملا بازی ما مقابل تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ برتر معنا و مفهومی برای ما نخواهد داشت و با همه این شرایط درخواست داریم که بازی‌های لیگ برتر در هفته 29 در تاریخ 21 اردیبهشت برگزار شود.

دیدگاه‌ها