کد خبر : 1237956 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 17:25 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

درباره ادامه کارم در سپاهان صحبت نمی کنم

فرکی: ما یک شانس هستیم، نه شانس اول

حسین فرکی سرمربی سپاهان در شرایط مناسبی برای تکرار قهرمانی فصل گذشته با فولاد قرار دارد. البته او نیازمند کسب هر 6 امتیاز مقابل سایپا و نفت‌مسجدسلیمان است.

فرکی: ما یک شانس هستیم، نه شانس اول
به گزارش "ورزش سه"، فرکی در حالی به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد که کاملا مراقب بود از حرف هایش برداشت های حاشیه ای و منفی صورت نگیرد.

* با توجه به پیروزی شما مقابل استقلال‌خوزستان و البته تساوی تراکتورسازی سپاهان حالا کاملا به قهرمانی امیدوار شده است. در مورد این مساله توضیح می‌ دهید؟

به هر حال شرایط جدول طوری رقم خورده که امتیازها بسیار نزدیک شده است و قهرمان در روز پایانی مشخص خواهد شد. ما در 4 بازی پشت سر هم پیروز شدیم و باید در دو بازی باقیمانده موفق عمل کنیم تا شانس مان را برای قهرمانی زنده نگاه داریم.

* قبول دارید اگر در ابتدای نیم فصل دوم نوسان نداشتید، الان صدرنشین لیگ‌برتر بودید؟

به هر حال این اتفاقی است که برای ما پیش آمده و ما دیگر به گذشته فکر نمی‌کنیم. باید در بازی های باقیمانده نتایج مناسبی بگیریم تا به قهرمانی امیدوار باشیم.

* چرا در ابتدای حضور شما اینقدر سپاهان پرنوسان نتیجه می‌گرفت؟

از نظر من این موضوع 3 دلیل دارد؛ یکی بدشانسی است، ما در خیلی از بازی ها مثل بازی با راه‌آهن یا حتی صبا بدشانسی آوردیم که نتوانستیم برنده این بازی شویم. یک دلیل دیگرش هم این است که با شروع سال 94 دیگر وقفه ای در لیگ نیفتاده و ما نفرات کاملمان را در اختیار داریم. دلیل سومش هم بازگشت محرم نویدکیاست که ما از او می‌ توانیم استفاده کنیم، محرم خیلی به ما کمک می‌ کند.

* سپاهان که در بازی مقابل تیم های پایین جدولی خیلی راحت پیروز می‌ شود، خیلی ها می‌ گویند این یکی از دلایل موفقیت سپاهان است.

سپاهان تیم باتجربه ای است که تجربه پیروزی در بازی های مختلف را دارد و این نتایج هم از نظر من طبیعی است که بتوانیم مقابل حریفانی که در شرایط امتیازی خوبی نیستند، موفق عمل کنیم.

* می‌توان گفت باتوجه به بازی های پیش روی شما و سایر مدعیان سپاهان شانس اول قهرمانی است؟

اصلا نمی‌ شود از الان صحبت کرد. فقط می‌ توانم بگویم که ما هم یکی از شانس های قهرمانی هستیم.

* شما با سپاهان قرارداد یک و نیم ساله دارید، آیا فصل بعد باید منتظر تیمی قدرتمندتر از امسال بود؟

من در مصاحبه های مختلفی که از من شده ولی من هرگز پاسخی به این سوال نمی‌ دهم چون تمرکزم روی دو بازی باقیمانده است. صحبت در مورد این سوال ها هم جای خود را دارد که الان وقت آن نیست.

* دو سال است در لیگ‌برتر تیم های بالای جدولی تا روز آخر برای قهرمانی تلاش می‌ کنند، این در حالی است که در لیگ های مختلف دنیا هیچ وقت چنین اتفاقی نمی‌ افتد و معمولا تیم های بالای جدولی خیلی زود خودشان را جدا می‌ کنند. از نظر شما این اتفاق مثبت است یا منفی؟

این اتفاق را از دو جهت می‌ توان بررسی کرد. یکی از جنبه هیجان بازی ها است که اتفاق مثبتی است چون تا روز آخر تماشاگران امیدوار می‌ مانند اما جنبه دیگر آن این است که دیگر در فوتبال ما ستاره بارزی وجود ندارد که باعث برنده شدن یک تیم و جدا شدن آن در صدرجدول شود. از این جنبه من فکر می‌ کنم این اتفاق، اتفاق منفی است.

دیدگاه‌ها