کد خبر : 1237959 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 17:41 | 94.3K بازدید | 0 دیدگاه

غمخوار: خریداران پرسپولیس تایید نمی‌شوند

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است به مراحل خصوصی سازی این تیم اعتقاد ندارد و آن را مشکل پرسپولیس می‌ داند.

غمخوار: خریداران پرسپولیس تایید نمی‌شوند
به گزارش "ورزش سه"، اکبر غمخوار یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه صبای قم در رابطه با شایعه انتقال این باشگاه به تهران گفت: اصلا این صحبت حقیقت ندارد و حتی شایعه آن را نیز من نشنیده ام فقط در چند وقت اخیر بحث خصوصی سازی باشگاه صبا مطرح است که در حال حاضر هیات مدیره مشغول آماده کردن برنامه های خود و گرفتن مجوزهای لازم است.

وی ادامه داد: تلاشمان را می‌ کنیم تا قبل از پایان فصل این اتفاق بیافتد و براساس قوانین چیزی در حدود 70درصد باشگاه خصوصی سازی شود و 30درصد آن نیز در اختیار نهادهایی همچون شهرداری و غیره باقی بمانند.

غمخوار در رابطه با روال خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس گفت: من اصلا راهی که در این زمینه طی شده را قبول ندارم. ما روی قیمت گذاری، نحوه مزایده و نحوه پرداخت بحث داشتیم و نظرمان را ارائه کردیم اما متاسفانه به کار گرفته نشد. در طول سال این همه شرکت بسیار گران تر و با مبالغ بیشتری خصوصی سازی می‌شوند اما این راه را نمی‌ روند که برای این باشگاه رفتند.

وی در پایان عنوان کرد: هنوز هم بعید می‌ دانم که اتفاق خاصی بیافتد، به هر حال شرکت کننده ها باید شرایط مزایده و اهلیت داشته باشند. راجع به شرایط مزایده که بحثی نیست اما راجع به اهلیت این دو گروه بحث است و من فکر می‌ کنم اصلا مورد تایید قرار نگیرند.

دیدگاه‌ها