کد خبر : 1237976 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 18:52 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

ساخت مستندی از آرش برهانی

گزارش تمرین استقلال

گروه مستندسازی که برای ضبط تصاویری از آرش برهانی به کمپ ناصر حجازی آمده بودند، مهمترین سوژه تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

گزارش تمرین استقلال
به گزارش "ورزش سه"، تمرین استقلال امروز در کمپ حجازی پیگیری شد، در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی تمامی بازیکنان و اعضای تیم را جمع کرده و به مدت 15 دقیقه با آنها به صحبت پرداخت. این گفت‌وگو درباره بازی صبا و دو مسابقه باقیمانده از لیگ بود که قلعه‌نویی از بازیکنان خواست با نهایت انرژی خود را آماده رقابت با دو حریف سرخپوش کنند.

* پس از صحبت های قلعه‌نویی بازیکنان استقلال به گرم کردن و نرم دوی پرداختند و خود را آماده انجام تمرینات تاکتیکی نمودند.

* از نکات جالب این تمرین حضور گروه مستندساز بود که ظاهرا برای تهیه مستندی از آرش برهانی بهترین گلزن تاریخ استقلال در لیگ‌برتر آمده بودند. در جریان این تمرین آرش برهانی در روبه‌روی دوربین آنها به انجام حرکات فانتزی و شوت زدن پرداخت.

* تمرین امروز استقلال در غیاب آنالیزور این تیم برگزار شد.

* بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال به دلیل برد مقابل صبا پاداش می‌ گیرند همچنین به آنها قول مساعدی داده شده تا بخش دیگری مطالبات خود دریافت می‌ کنند.

* در بین بازی درون تیمی حنیف عمران‌زاده مصدومیت جزیی پیدا کرد. از بازی بیرون رفت و زیرنظر بدنساز تمرین کرد. در این بازی رضا رجبی، ستار همدانی و جواد زرینچه با استقلالی ها فوتبال بازی کردند. در این بازی رضا عنایتی، سجاد شهباززاده و امید ابراهیمی حضور نداشتند و زودتر محل تمرین را ترک کردند.

* کرار جاسم هم بعد از دقایقی بازی از ترکیب تیم بیرون آمد و در کنار کریم بوستانی نظاره گر تمرین آبی ها بود.

* خسرو حیدری امروز تنها غایب بزرگ تمرین استقلال است.

دیدگاه‌ها