کد خبر : 1237981 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 18:25 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

توقف دوباره شاگردان مانچو

تساوی ناامیدکننده خانگی اینتر مقابل کیه وو

اینتر که می توانست با پیروزی بر کیه وو به رتبه ششم جدول صعود کند، در خانه با تساوی بدون گل مقابل کیه وو متوقف شد.

تساوی ناامیدکننده خانگی اینتر مقابل کیه وو
به گزارش "ورزش سه"، اینتر پس از دو برد متوالی خوب مقابل رم و اودینزه و قرار داشتن در رده هشتم، به قصد یک پیروزی خانگی به مصاف کیه وویی آمده بود که در رده 12 قرار داشت و از دو بازی قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده بود. شکست جنووا از رم، اینتر را حتی صاحب شانس رسیدن به رتبه پنجم یا ششم جدول نیز قرارداد داده بود.

اینتر مطابق انتظار، بازی را بهتر و هجومی تر آغاز کرد و در دقیقه 7 اولین خطر جدی خود را روی دروازه کیه وو خلق کرد. پالاسیو با ربودن توپ از اسکلوتو، با پاسی خوب،گوارین را در موقعیت گلزنی قرار داد اما آلبانو بیزاری دروازه بان کیه وو ضربه این مهاجم کلمبیایی اینتر را دفع کرد.

11 دقیقه بعد اینتر توسط ایکاردی یک شانس مسلم گلزنی دیگر را از دست داد. این بار روی پاس گوارین، ایکاردی ضربه ای راهی دروازه کیه وو کرد اما این توپ با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه نیمه اول، دو تیم شانس های نصفه و نیمه ای داشتند که هیچکدام حاصلی نداشت تا تساوی بدون گل، ثمره تلاش دو تیم در نیمه اول باشد.

نیمه دوم نیز بصورت کامل در اختیار اینتر بود و این تیم صاحب توپ و میدان بود ولی مهاجمان نراتزوری در زدن ضربات آخر بی دقت بودند. در دقیقه 51، پالاسیو یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد . ضربه او مماس با تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 64، کیه وو با بدشانسی از رسیدن به گل محروم شد. هندانوویچ در دو مرحله، ضربات ایزکو و مجورینی را برگشت داد تا حساب کار بدون گل باقی بماند. در ده دقیقه پایانی، اینتر دو بار توسط ایکاردی فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آورد؛ ضمن اینکه خوش شانس بود که ضربه پالوسکی در دقیقه 89 به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی دروازه هندانوویچ نشد.

در دقیقه 94 نیز بازهم پالوسکی در موقعیت تک به تک با هندانوویچ فرصت سوزی کرد تا اینتر با بختی بلند از شکست در سن سیرو فرار کند. در نهایت، تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا اینتر 49 امتیازی شده و وضعیتی مبهم در راه کسب سهمیه لیگ اروپا داشته باشد. کیه وو نیز 43 امتیازی شد.

در دیگر بازی های هفته 34 سری آ، نتایج زیر به دست آمد :

آتالانتا 1-0 لاتزیو
ورونا 0-1 اودینزه
فیورنتینا 3-1 چزنا



دیدگاه‌ها