کد خبر : 1237995 | 13 اردیبهشت 1394 ساعت 20:25 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

در کمیته انضباطی یک پرونده هم نداریم

عباسی: یک ریال هم بدهکار نیستیم

مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان معتقد است این باشگاه تاکنون هیچ بدهی به شخص یا سازمانی نداشته است.

عباسی: یک ریال هم بدهکار نیستیم
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی درباره برنامه های تیم سیاه جامگان و صعود آنها به لیگ برتر گفت: بسیار خوشحال هستم که در ایام میلاد مبارک امام جواد(ع) و امام علی(ع)، مردم مشهد شادمان و از صعود تیم شهرشان به لیگ برتر خرسند هستند. ما براساس برنامه پنج ساله ای که از زمان حضورمان در لیگ دو داشتیم عمل کردیم و قرار بود شروع سال پنجم برنامه مان با اولین سال حضورمان در لیگ برتر توام باشد که خداراشکر همه درست پیش رفت و این اتفاق افتاد.

وی در رابطه با صحبت های مطرح شده مبنی بر بدهکاری این تیم که از زبان رئیس سازمان لیگ مطرح شده گفت: بنده تا 99 درصد مطمئن هستم که این صحبت از جانب ایشان مطرح نشده است، دوستان تلفنی به من گفتند که این صحبت مطرح شده است و باید ببینم تا چه اندازه صحت دارد، البته این را باید بگویم که اصل حرف ایشان کاملا درست است، تیمی که توان مالی ندارد نباید به لیگ برتر برود، تیمی که مشکل مالی دارد و به بالاترین سطح باشگاهی ایران برود، یقینا دچار مشکل می شود و اتفاقات ناگواری برای آن تیم و بازیکنانش می افتد.

عباسی ادامه داد: اما برای روشن شدن اذهان عمومی این را باید بگویم که به لطف خداوند ما یک ریال بدهی به هیچ جایی نداریم و در این چهارسال حتی یک برگ پرونده هم در کمیته انضباطی نداریم. من احساس می کنم صحبت ایشان راجع به ما نبوده است و اگر هم بوده، حتما نادرست است. ما که نمی توانیم برای اینکه اثبات کنیم بدهکار نیستیم کاری کنیم، اگر بدهکار هستیم دوستان بیایند و مدرک ارائه کنند تا ببینیم به چه کسی بدهکاریم.

او در ادامه گفت: ما تیمی صدردرصد خصوصی هستیم و تا کنون هم حتی یک ریال از مسئولین پولی دریافت نکردیم، بابت همین موضوع هم همیشه طبق اصول پیش می رویم و نمی توانیم ولخرجی کنیم و سعی می کنیم تمام هزینه های مان منطقی باشد.

عباسی درباره رابطه این تیم با ابومسلم گفت: تیم فوتبال ابومسلم شناسنامه فوتبال خراسان است، اصلا یکی از دلایل بوجود آمدن شور و شعف حاصل از صعود تیم ما به لیگ برتر در بین مردم مشهد، به خاطر نام سیاه جامگان ابومسلم است.

وی درباره ادامه همکاری با رضا مهاجری گفت: ما در نظر داریم ایشان صددرصد حفظ شود، شایعاتی راجع به عدم همکاری ایشان مطرح می شود اما ما می دانیم که مسائل مالی برای ایشان در رده های دوم و سوم است، بهرحال اختیار در این مورد دست خودشان است اما تمایل داریم در لیگ برتر نیز با آقای مهاجری حضور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها