کد خبر : 1238021 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 00:45 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

زورک:منتظر بهترین پیشنهادیرای گوندوگان هستیم

هافبک ترک‌تبار دورتموند قصد دارد این تیم را در تابستان ترک کند. پیشتر صحبت‌هایی مبنی بر رفتن ایموبیله و هوملس هم شنیده شده بود.

زورک:منتظر بهترین پیشنهادیرای گوندوگان هستیم
به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان که این روزها نامش درصدر خبرهای مربوط به دورتموند دیده می‌شود، قراردادش را که در سال 2016 به پایان می‌رسد تمدید نخواهد کرد.
میشاییل زورک ،مدیر بروسیا دورتموند، امروز به شبکه "اسکای" گفت:" گوندوگان دلش می‌خواهد تابستان سال جاری از ما جدا شود و این موضوع را به خودمان گفته است. حالا ما منتظریم پیشنهادات ارائه شده به باشگاه برای خرید وی جمع شود، و مناسب‌ترین آن را انتخاب کنیم."
هوملس و ایموبیله دیگر زردپوشانی هستند که احتمال رفتنشان وجود دارد. زورک در این مورد افزود:" هیچ پیشنهادی به ما ارائه نشده است. متس تا سال 2017 با ما قرارداد دارد و اگر به نظر ما باشد که او را بعد از 2017 هم می‌خواهیم. او جزئی از نقشه‌های ماست. در مورد ایموبیله هم ما نتوانستیم در تیممان به او جایگاهی بدهیم که در آن شکوفا شود و با سایر نفرات تیم سازگاری و هماهنگی پیدا کند که بتواند توانایی‌هایی را که از آن برخوردار است به نمایش بگذارد. فصل ناامیدکننده‌ای برای او بود."
یورگن کلوپ دو هفته پیش در نشستی خبری بطور رسمی جدایی خود را از مجموعه دورتموند در پایان فصل اعلام کرد. بعد از این اتفاق، مسئولان این باشگاه با توماس توخل به توافق رسیدند و وی کارش را از فصل آینده در وست‌فالن آغاز خواهد کرد.
زورک در اینباره اظهار داشت:" شاید روزی کلوپ به دورتموند برگردد. چرا که نه؟ ممکن است در آینده نزدیک این اتفاق نیفتد اما یورگن یک مربی نسبتا جوان است که فرصت دارد باز هم به دورتموند برگردد و این مسئله اصلا غیرممکن نیست."

دیدگاه‌ها