کد خبر : 1238070 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 10:54 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

نظری: از منصوریان عذر می‌خواهم

مهاجم پدیده مشهد می گوید با وجود اینکه تنها دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده است اما مشکلات مالی این باشگاه کماکان ادامه دارد.

نظری: از منصوریان عذر می‌خواهم
به گزارش "ورزش سه"، محمد مهدی نظری درمورد شکست مقابل پدیده در لحظات پایانی این دیدار ادامه داد: بازی خوبی بود،در ابن بازی به قید قرعه ترکیب چیدهدشده و ترکیب بدی هم نبود، نیمه اول نفت بهتر بازی کرد اما نیمه دوم ما خیلی خوب و سرتاپا حمله بودیم،به گل مساوی هم رسیدیم گل را هم محمد غلامی زد که به او تبریک می گویم،خودم هم از دقیقه 70 بازی کردم و بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتم و واقعا 20 دقیقه جنگیدیم اگر موقعیت هایمان را وارد دروازه می کردیم الان برنده بودیم،زمانی که یک-یک شدیم 3و4 موقعیت خیلی خوب داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم.

او در مورد نحوه عملکرد تیم حریف نیز ادامه داد: من واقعا دوست دارم نفت تهران قهرمان شود چون آقای منصوریان تیم خوبی ساخته است. گرچه ما موقعیت های زیادی داشتیم و بازی باید حداقل مساوی می شد اما جا دارد به تیم منصوریان تبریک بگویم.

این بازیکن درمورد دیدار پیش رو با فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: قرار نیست حالا که نیفتادنمان قطعی شده حریفان را دست کم بگیریم ما باید آبروداری کنیم و از آبروی مشهد در اهواز دفاع کنیم. حریفانمان در این دو هفته کار راحتی مقابل ما ندارند.

بازیکن پدیده مشهد در مورد درگیری اش با وحید حمدی نژاد در جریان بازی با نفت گفت: در فوتبال از این درگیری ها پیش می آید، من هم بخاطر مسائل مالی عصبی بودم و باز هم جا دارد از آقای منصوریان عذر خواهی کنم، در فوتبال از این زد و خورد ها پیش می آید.

نظری در پایان با اشاره به اینکه مشکلات مالی‌شان هنوز حل نشده افزود: این روزها وضع مالی پدیده اصلا خوب نسیت، سخته آدم بیاید کار کند اما مزد کارش را نگیرد، من همه چک هایم را برگشت می زنم چون مسوولین سر قولشان نیستند.

دیدگاه‌ها