کد خبر : 1238074 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 11:04 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمدی نژاد: شاید هفته بعد قهرمان شویم

کاپیتان نفت‌تهران می‌گوید عادت کرده ایم کارهای سخت انجام دهیم .این تیم که شرایط خوبی در لیگ‌برتر دارد می‌رود تا از امارات و دیدار با العین نیز دست پر گردد.

حمدی نژاد: شاید هفته بعد قهرمان شویم
به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی نژاد در مورد پیروزی مقابل پدیده مشهد و هم امتیاز شدن با تراکتورسازی گفت: خدا را شکر همه زحمت کشیدند و من هم در یک جابجایی توانستم گل اول تیم را بزنم. پدیده مشهد در 20 دقیقه پایانی نیمه اول و ابتدای نیمه دوم بهتر از ما بود ولی در کل تیم نفت بهتر کار کرد. ما موقعیت های خوب بسیاری داشتیم که اگر آنها را تبدیل به گل می‌کردیم، با تفاضل گل بیشتری این تیم را شکست می‌ دادیم.

او در مورد اولین گلی که برای نفت‌تهران در این فصل به ثمر رساند ادامه داد: این اولین گل من در لیگ چهاردهم برای تیم نفت بود، خیلی برای آدم لذتبخش است که وقتی تیمش دارد برای قهرمانی می‌جنگد به آن کمک کند. خیلی خوشحالم گل زدم امیدوارم در بازی های دیگر نیز خوب کار کنم.

این بازیکن در مورد شرایط هفته بیست و نهم که پیش رو است نظرش را اینگونه بیان کرد: من فکر می‌ کنم این هفته حساس تر از هفته آخر لیگ است انشاالله که اول ما 3 امتیاز بازی با صبای قم را بگیریم و از آن طرف هم تراکتور به استقلال ببازد آن وقت دیگر کار به تفاضل گل هم نمی‌ کشد و ما با امتیازاتی که کسب کرده ایم قهرمان می‌ شویم.

مدافع نفتی ها در مورد کری ای که تراکتوری ها مبنی بر قهرمان شدنشان قبل از بازی با نفت می‌ خوانند گفت: آنها برای خودشان حرف می‌ زنند زیرا حتی اگر استقلال را هم ببرند چنین اتفاقی نمی‌ افتد و می‌ توانم بگویم این جور صحبت ها روی کاغذ واقعیت دارد، شاید آنها یک جور دیگر حساب کرده اند و گفته اند قهرمان می‌شوند.

حمدی نژاد در پایان در مورد دیدار با العین افزود: ما هم امروز به سمت امارات حرکت می‌کنیم، درست است که اگر پاختاکور را می‌ بردیم الان کار راحتی داشتیم اما در واقع قسمت مان این است که کارهای سخت را انجام بدهیم. شاید خدا خواسته ما پرچم ایران را در امارات بالا ببریم و آنجا موفق باشیم.

دیدگاه‌ها