کد خبر : 1238076 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 11:11 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: درباره حضور دایی در سایپا صحبتی ندارم

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه خودش را در مقابل اشتباهات پیاپی داوری تنها می‌بیند، گفت: برای بازی با استقلال خوزستان هم نگران هستم ولی کاری از دستم بر نمی‌آید.

جلالی: درباره حضور دایی در سایپا صحبتی ندارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، مجید جلالی درباره شکست تیم سایپا مقابل راه آهن در این بازی اظهار کرد: ما بازی با راه آهن را خوب شروع نکردیم و حدود ۳۰ دقیقه ضعیف بودیم. در همین مدت هم دو گل خوردیم ولی رفته رفته بازی را دست گرفتیم و بخصوص در نیمه دوم مسابقه یکطرفه به سود ما بود.

وی افزود: با این حال تلاشمان جواب نداد و نتوانستیم سهل انگاری نیمه اول را جبران کنیم.

سرمربی سایپا درباره اخراج شدنش از نیمکت و اعتراضش به داور و عصبانیت کم سابقه‌اش، تاکید کرد: واکنش من فقط مربوط به این مسابقه نبود. شما نگاه کنید در بازی با پرسپولیس، استقلال، پدیده، تراکتورسازی و نفت با تیم ما چه کردند. اشتباهات داوری در ۱۰ مسابقه به ضرر ما بوده و دامنه دار شده است. نکته عجیب اینکه هیچکس هم مدعی نمی‌شود و در صدد رسیدگی به این اشتباهات و حل آن نیست.

جلالی ادامه داد: من هم تا یک حدی تحمل دارم. خودم را در مقابل این اشتباهات تنها می‌بینم و این اشتباهات اصلا برایم توجیه ندارد. مگر می‌شود اشتباهات داور تا این حد به ضرر یک تیم باشد؟ من اهل شلوغ بازی نیستم ولی انتظار دارم همه چیز عادلانه پیش برود.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا شما یا باشگاه سایپا پیگیر این مشکلات از فدراسیون فوتبال بوده‌اید یا خیر؟»، یادآور شد: این جزو وظایف من نیست. با این حال من درخواست دارم تا یک همایش و گردهمایی برگزار کنند تا مربیانی مثل من بفهمند آیا این اشتباهات داوری جایی محاسبه می‌شود یا خیر؟ آیا داورانی که اشتباه می‌کنند مواخذه می‌شوند؟ داوران باید بدانند که اگر اشتباه می‌کنند چطور به آینده مربیان لطمه می‌زنند.

سرمربی سایپا تصریح کرد: اگر مربیان اشتباه کنند، غرامتش را می‌دهند. با این حال، تبعات اشتباه یک داور فقط مختص به خودش نیست. یک داور با اشتباهاتش می‌تواند سرنوشت خیلی مسائل را تغییر بدهد.

جلالی در پاسخ به این سئوال که «آیا نگران تکرار این اشتباهات در بازی با استقلال صنعتی خوزستان نیست؟»، گفت: نگران هستم ولی کاری از دستم بر نمی‌آید.

سرمربی سایپا در پایان درباره شایعه حضور علی دایی در این تیم برای فصل آینده، تاکید کرد: صحبتی در این‌باره ندارم.

دیدگاه‌ها