کد خبر : 1238077 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 11:16 | 57.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: رئال بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار ندارد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس عنوان کرد که رئال، در تقابل با یووه در نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازیکنان کلیدی خود را در اختیار ندارد.

آلگری: رئال بازیکن کلیدی‌اش را در اختیار ندارد
به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت نیمه نهایی فردا در یوونتوس آره‌نا شهر تورین برگزار خواهد شد. رئال لوکا مودریچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و آلگری، غیبت او را بسیار تاثیرگذار می‌داند.

او گفت:" وقتی در نیمه نهایی چمپیونزلیگ بازی می‌کنید، ذهنتان هیچوقت شفاف نیست. شما با آگاهی از قدرت تیمتان وارد زمین می‌شوید و هف، رسیدن به فینال است."

به جز رونالدو، دوست داشتید رئال کدام بازیکنش را در اختیار نداشت؟

"آنها خودشان بازیکن مورد نظر من را حذف کردند، لوکا مودریچ. البته رئال تحت هدایت آنچلوتی پیشرفت خیلی خوبی داشته است. او تجربه بین المللی را به تیم اضافه کرده اس و جام دهم را برایشان به ارمغان آورده است. همچنین امسال در نیمه نهایی هستند و در لالیگا هم شانس قهرمانی دارند. یووه باید چه کند؟ خیلی کارها. آنها تیمی فوق‌العاده با تکنیک و سریع هستند. باید نمایش خیلی خوبی داشته باشیم، در هر دو بازی."

آلگری درباره اینکه به تیمش پیش از ورود به زمین چه می‌گوید، گفت:" به آنها می‌گویم که ما تنها یک گام تا یک مقطع فوق‌العاده فاصله داریم و همچنین باید با آرامش ذهن و آگاهی از قدرتمان بازی کنیم."

دیدگاه‌ها