کد خبر : 1238084 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 11:39 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

کادر فنی تیم ملی ووشو بزودی معرفی می شود

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: برای حضور در مسابقات جهانی برنامه های خاصی داریم که یکی از آنها استفاده مقطعی از مربیان با تخصص های مختلف است.

کادر فنی تیم ملی ووشو بزودی معرفی می شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، حسین اوجاقی ضمن بیان مطلب فوق افزود: در سالجاری حضور در مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم که اردوهای تمرینی بزودی پس از برگزاری مسابقات انتخابی و مشخص شدند اردونشینان آغازخواهد شد. 

وی در خصوص برنامه مسابقات انتخابی گفت: طی دو روز آینده مسابقات انتخابی برگزار می شود و کلیه مدعیان حضور در اردوی تیم ملی باید در این مسابقات شرکت کنند. در پایان هم در هر وزن دو نفر به اردو دعوت شده و تمرینات را با جدید آغاز خواهیم کرد. 

سرمربی تیم ملی ووشو در مورد اعضای کادر فنی به مهر گفت: گزینه هایی را مد نظر داریم که پس از برررسی و مشورت با مسئولان فدراسیون دو مربی را به کادر فنی اضافه خواهیم کرد. البته در این خصوص یک برنامه ویژه داریم که آنهم استفاده از مربیان تخصصی است. 

اوجاقی در توضیح بیشتر این برنامه گفت: در ایران مربیانی در ووشو هستند که تخصصی روی فنون مختلف کار می کنند . بنا داریم از این مربیان به صورت مقطعی دعوت کنیم تا در اردوها روی شگردها و فنون مختلف به صورت تخصصی کار کنیم. به عنوان مثال مربی که روی فنون کشتی تسلط دارد به اردو آمده ضمن اشکال گیری این بخش را تقویت خواهد کرد. 

وی در پایان در مورد برنامه تیم ملی جوانان هم گفت: اردوی این تیم آغاز شده و تا فردا به پایان می رسد. روز ?? اردیبهشت ماه مرحله دوم با برگزاری مسابقات انتخابی آغاز خواهد شد. هم اکنون در هر وزن دو نفر در اردو هستند که طی سه مرحله مسابقات درون اردویی نفرات اصلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا معرفی می شوند.

دیدگاه‌ها