کد خبر : 1238093 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 12:08 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکست والیبالست‌های دختر برابر چین تایپه

تیم ملی والیبال بانوان زیر ٢٣ سال ایران در نخستین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین تایپه سه بر صفر مغلوب شد.

شکست والیبالست‌های دختر برابر چین تایپه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله دوم از مسابقات بانوان زیر 23 سال از امروز دوشنبه 14 اردیبهشت در مانیل آغاز شد و ایران در سه ست پیاپی برابر تایپه شکست خورد. صابری، چملانیان، شیرتری، متقیان، روستا، دریس محمودی و سیاوشی ترکیب ثابت ایران را تشکیل می‌دادند.

در ست اول ملی پوشان ایران شروع خوبی نداشتند و هر دو وقت استراحت فنی با اختلاف به سود تایپه پیگیری شد. بانوان کشورمان در این ست سرویس های زیادی از دست دادند و در نهایت 25 بر 17 نتیجه را واگذار کردند.

در ست دوم ایران شروع خوبی داشت و اولین وقت استراحت فنی را با نتیجه 8 بر 5 به سود خود به پایان رساند. برتری ایران تا امتیاز 20 ادامه داشت، اما در نهایت این ست هم با نتیجه 25 بر 21 به سود تایپه پایان یافت.

در ست سوم هم ایران امتیازهای زیادی را در همان آغاز کار از دست داد و به تدریج اختلاف زیاد شد و این ست نیز 25 بر 17 به سود چین تایپه به پایان رسید.

تیم ملی زیر 23 سال بانوان ایران فردا سه شنبه ساعت 10:30 به وقت تهران در دومین مسابقه خود در این مرحله مقابل ژاپن صف آرایی می کند.

با توجه به پیروزی سه بر یک ایران مقابل فیلیپین در مرحله اول رقابت ها و صعود فیلیپین به این مرحله، بر اساس مقررات مسابقات امتیاز برد فیلپین برای ایران در این مرحله نیز محسوب می شود.

دیدگاه‌ها