کد خبر : 1238118 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:05 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

کربکندی:

نکونام گزینه خوبی برای دستیاری کی‌روش است

کارشناس فوتبال کشور گفت: نکونام به لحاظ مدیریتی و سابقه بازی و کاپیتانی تیم ملی می‌تواند در کنار کی‌روش تجربه کسب کند و در آینده به تیم‌های ملی کمک کند.

نکونام گزینه خوبی برای دستیاری کی‌روش است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رسول کربکندی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌تان از حضور نکونام به عنوان مربی تیم ملی چیست، اظهارکرد: به هرحال حق طبیعی هر سرمربی است که دستیارش را مطابق با تفکراتش انتخاب کند. به دلیل اینکه نکونام در زمانی که بازیکن بود رابطه خوبی با کی‌روش داشت و تاکید فدراسیون هم بر مربی ایرانی است. او می‌تواند گزینه خوبی برای دستیاری کی‌روش باشد.

وی با بیان اینکه نکونام تجربه مربیگری ندارد اما رابطه نزدیکی با کی‌روش دارد، ادامه داد: مربیان قبلی تیم ملی نظیر کریمی و نمازی‌زاده نتوانستند با کی‌روش کار کنند و فضای کاری هم به آن‌ها داده نشد اما نکونام به لحاظ مدیریتی و سابقه بازی و کاپیتانی تیم ملی می‌تواند در کنار کی روش تجربه کسب کند و در آینده به تیم‌های ملی کمک کند.

کربکندی با بیان اینکه نکونام در بالاترین سطح باشگاهی بازی کرده و هوش بالایی هم دارد، گفت: نکونام می‌تواند در آینده مربی یکی از رده‌های تیم ملی شود. با وجود اینکه او فاکتورهای یک مربی را ندارد، اما الان فرصت خوبی است تا مربی ایرانی در کنار یک مربی خارجی کسب تجربه کند.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه با وجود ماندن کی‌روش موقعیت خوبی است تا به نکونام اعتماد شود، تصریح‌کرد: نکونام مسیر مربیگری را طی نکرده اما پس از کسب تجربه از کی‌روش می‌تواند به کلاس‌های مربیگری برود و مدارک لازم را بگیرد.

دیدگاه‌ها