کد خبر : 1238119 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:10 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوردبین: دربی جلو بیفتد به ضررمان است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با بنیادکار فقط باید به پیروزی برسیم. فکر کردن به تساوی هم خودکشی است و حضور هواداران مهمترین عامل خواهد بود تا در این بازی کار را یکسره کنیم.

خوردبین: دربی جلو بیفتد به ضررمان است

به گزارش "ورزش سه" محمود خوردبین در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: پیروزی در آخرین بازی که در لیگ داشتیم، فرصت خوبی بود تا فشارها روی تیم کم شود و در حال حاضر بچه‌ها شرایط روحی و روانی مناسبتری دارند تا برای بازی با بنیادکار آماده شویم. این بازی تعیین کننده است و نتیجه تمام زحمات ما در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

وی ادامه داد: مهمترین مساله این است که برای جلوگیری از هر مشکلی، فقط باید به پیروزی فکر کنیم چون هیچ حسابی نمی‌توان روی بازی با النصر و لخویا داشته باشیم. در آنجا هر احتمالی وجود دارد و ما باید کار خودمان را انجام بدهیم. اگر حتی در گوشه ذهن بازیکن ما این باشد که می‌توان با تساوی صعود کرد، خودکشی است. ما فقط باید به بردن فکر کنیم و کادر فنی هم روی این مساله تاکید دارد و تلاش می‌کنیم تا این خواسته برای همه بازیکنان جا بیفتد اما این تلاش کامل نمی‌شود مگر اینکه هواداران بیایند.

سرپرست پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر قدر تعداد تماشاگران بیشتر باشد روی انگیزه و میل بچه‌ها برای پیروزی تاثیرگذار خواهد بود. اینکه می‌گوییم حضور هواداران تعیین کننده است، واقعا شعار نیست. تاثیر حضور پر تعداد تماشاگران بارها اثر خود را نشان داده است. حضور آنها باعث می‌شود شرایط روحی و روانی بازیکنان به بالاترین حد برسد و به همین دلیلی از هواداران درخواست می‌کنیم برای بازی با بنیادکار به ورزشگاه بیایند.

خوردبین در ادامه درباره احتمال تغییر زمان دربی تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز ما روی بازی با بنیادکار است ولی به طور قطع جلو انداختن دربی به ضرر ما و به سود تیم استقلال خواهد بود. ما قبل از دربی برابر گسترش فولاد و در تبریز بازی می‌کنیم، اگر بازی پنجشنبه برگزار شود، در فاصله چهار روز تا دربی ما یک پرواز رفت و برگشت به تبریز هم خواهیم داشت که جدا از خستگی سفر، روی برنامه تمرین و ریکاوری تاثیر می‌گذارد.

فاصله پنج روزه فعلی، حداقل زمانی است که می‌توان برای این بازی متصور بود. ضمن آنکه استقلال مثل ما درگیر لیگ قهرمانان نیست و با این برنامه ریزی شرایط به سود استقلال و برای پرسپولیس سخت‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند اگر دربی تشریفاتی شود عبارت درستی نیست، روز آخر مشخص می‌شود توجه به دربی بیشتر خواهد بود یا بازی‌های دیگر! یادمان هست که برای بازی با نفت مسجد سلیمان وقتی خواستار تغییر برنامه شدیم تا به عنوان نماینده ایران شرایط بهتری برای بازی با النصر عربستان داشته باشیم با چه شرایطی روبرو شدیم و امیدواریم سازمان لیگ برتر هم شرایط ما را با توجه به اول باید در تبریز بازی کنیم و بعد برای دربی آماده شویم، در نظر بگیرد.

دیدگاه‌ها