کد خبر : 1238121 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:19 | 76.1K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکنان ایرانی لقب رونالدو و مسی ندهید

باقری: پرسپولیس باید صاحب پیدا کند

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس و سایر بازیکنان قدیمی این تیم اعتقاد دارند با حضور کریم باقری در کادر فنی سرخپوشان نظم و انضباط در تیم برقرار شده است.

باقری: پرسپولیس باید صاحب پیدا کند
کریم باقری پیش از بازی با بنیادکار گفت و گویی در مورد شرایط تیم و مسائل حاشیه ای با "ورزش سه" انجام داد:

باید اول پرسپولیس صاحب پیدا کند
در حال حاضر تیم بعد از برد برابر پیکان شرایط خوبی دارد و باید مشکلات را کم کم حل و فصل کنیم. باید تا روز بازی این مشکلات را کمتر کنیم تا تیم شرایط بهتری پیدا کند. خداراشکر بعد از برد پیکان تیم از لحاظ روحی بهتر شده. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف باشگاه مشخص شود و ببینیم تیم صاحب دارد یا ندارد. تیم باید سرو صاحب پیدا کند و هر چه سریع تر تکلیف باشگاه را مشخص کنند. اول باید ببینیم باشگاه صاحب دارد یا نه و بعد برای فصل آینده برنامه ریزی کرد. باشگاه که از اول فصل مشکلات مدیریتی و حاشیه ای داشته. تیم هم در آخر لیگ نتایج خوبی نگرفته بود و بازیکنان و مجموعه تیم استرس داشتند تمام این مسائل دست به دست هم داد تا تیم شرایط خوبی نداشته باشد. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا کادر فنی بتوانند مشکلات را حل کنند و تیم در فصل آینده به شرایط خوبی برسد.

بازیکنان بفهمند کجا بازی می کنند
به نظر من نظم و انضباط باید در تیم حکمفرما باشد. هر کسی باید جوابگوی کارهایی باشد که انجام می دهد. او به خودش لطمه می زند و بازیکنان باید بفهمند در چه تیمی بازی می کنند. باید بازیکنان بدانند واقعا لازم است که برای خودشان و تیم شان حاشیه درست کنند؟ فکر می کنم اگر بازیکنان جوان این مسائل را بسنجند می توانند پیشرفت کنند.اگر بازیکنی خوب کار کنند بیشتر خودشان نفع می برند وگرنه هیچ مربی دوست ندارد بازیکنش را کنار بگذارد یا بازیکن را تنبیه کند اما این مسائل به خاطر عملکرد و کارهایش خودشان است.

همه چیز بدتر از 15 سال پیش شده
ما در زمان حال زندگی می کنیم و باید بر اساس زمان حال صحبت کنیم. این مسائل فقط در فوتبال نیست و در جامعه هم وجود دارد. ما نمی توانیم زمان حال را با 10،15 سال پیش مقایسه کنیم و متاسفانه رفتارها و هنجارها نسبت به زمان ما خیلی بدتر شده است.

تصمیمات برانکو برای حفظ تیم بوده
او در خصوص تصمیمات انضباطی برانکو هم گفت: هیچ بازیکنی دوست ندارد بازیکنانش بی انضباطی کنند و مشکل ساز شوند اما اول و آخر ضررش به خود بازیکنان برمی گردد. به هر حال یک تیم 20 بازیکن دارد و این بازیکن نباشد از یک بازیکن دیگر استفاده می کند. مشکل خاصی وجود نداشته و این تصمیمات به خاطر حفظ تیم و جایگاه بزرگ تیم بوده.

بازیکن را رونالدو و مسی نکنید
متاسفانه بعضی از رسانه ها به بعضی از بازیکنان بیش از حد بها می دهند و در حالیکه باید به هر بازیکن اندازه خودش بها بدهند و همان بازیکن را طوری زمین می زنیم که نمی تواند از جایش بلند شود. باید همه چیز نرمال باشد. ما مسی و رونالدو نمی خواهیم و یک رونالدو و یک مسی داریم که دارند بازی می کنند. هر بازیکن باید در حد خودش باشد و فوتبال خودش را بازی کند. البته تماشاگران می توانند هر طور می خواهند تشویق کنند.

خانزاده باید ثابت کند پشیمان است
من در مورد خانزاده هیچ صحبتی نکردم و گاهی از قول من حرف های خیالی می زنند. آقای خانزاده اشتباه کرده و در حال حاضر هم تاوانش را پس می دهد. اما او می تواند با کارهای مثبت محرومیتش را کاهش دهد. نه من بلکه تمام کسانی که در تیم هستند تمام تلاش مان را می کنیم تا او خودش را پیدا کند. باید راهی باشد و او سابقه خوبی داشته باشد که بتوانیم برای کمتر شدن محرومیت او صحبت کنیم. او کار زشتی کرده و باید نشان دهد پشیمان است و دنبال راهکارهای خوب برای بازگشت است.

بازیکن باید از نظر اخلاقی مورد تائید باشد
از باقری پرسیدیم که طبق گفته محمد نوری بازیکنان برای فصل آینده از فیلتر اخلاقی رد می شوند که پاسخ داد: مسلما بازیکنانی که برای فصل آینده جذب می شود باید هم از لحاظ شخصیتی و اخلاقی مورد تائید باشد و از نظر فنی هم قابل قبول باشد. باشگاه فرهنگی ورزشی است و بازیکن هم باید از نظر اخلاقی شخصیت قابل قبولی داشته باشد.

دیدگاه‌ها