کد خبر : 1238126 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 14:48 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی:بازی با سایپا،آخرین بازی ما در لیگ است!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هدف ما از همان ابتدا ماندن در لیگ برتر بود و برای رسیدن به این هدف باید مردانه بجنگیم.

ویسی:بازی با سایپا،آخرین بازی ما در لیگ است!
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در مورد باخت به سپاهان و کار سخت تیمش برای ماندن در لیگ برتر گفت: ما به تجربه و بزرگی سپاهان باختیم. بعد از بازی مدیرعامل سپاهان به من گفت که شما تیم ما را تحت فشار گذاشتید و هر تیمی نمی تواند این کار را انجام دهد. او این حرف را به خاطر دلخوشی من نزد چون استقلال واقعا خوب بازی کرد.آنها 3 توپ روی دروازه ما آوردند که تبدیل به گل شد.

وی ادامه داد: مشکل بزرگ تیم ما این است که خیلی بد گل می خوریم و فکر می کنم این موضوع به خط دفاعی یا دروازه بان ربط ندارد. در ساختار دفاعی مشکل داریم و متاسفانه نسبت به نیم فصل اول بیشتر گل خوردیم. باید این وضعیت را درست کنیم چون اگر دوباره چنین اشتباهاتی انجام شود دیگر جایی برای جبران وجود ندارد.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص 2 بازی پایانی تیمش در لیگ برتر گفت: با سایپا و پیکان بازی داریم، دو تیمی که خیلی خطرناک هستند. من معتقدم بازی با سایپا آخرین مسابقه ما در لیگ برتر است و باید با این تفکر بازی کنیم که همه چیز را به نفع خودمان به پایان برسانیم. باید در زمین حریف امتیاز بگیریم و باید آنها را شکست دهیم تا کار به بازی آخر کشیده نشود. می توانیم نتیجه بگیریم و این دور از دسترس نیست.

ویسی خاطرنشان کرد: در نیم فصل اول 16 امتیاز گرفتیم ولی در نیم فصل دوم تا الان فقط 10 امتیاز گرفتیم که این مرا خیلی ناراحت می کند. انتظار داشتم 14 امتیاز بگیریم ولی متاسفانه اینطور نشد. حالا برای ماندن 3 امتیاز می خواهیم و شاید با این 3 امتیاز به خاطر تفاضل، راهی پلی آف شویم. با این حال ما امیدوار هستیم و باید تا آخرین نفس بجنگیم چون مردم خوزستان دوست ندارند این تیم سقوط کند.

دیدگاه‌ها