کد خبر : 1238137 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:23 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد پرسپولیس هستم

عالیشاه: مقتدارانه صعود می‌کنیم

مهاجم جوان پرسپولیس با توجه به حمایت هواداران تیمش را برنده دیدار برابر بنیادکار می‌داند و از اکنون به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا می‌اندیشد.

عالیشاه: مقتدارانه صعود می‌کنیم
امید عالیشاه که تیمش برای صعود به مرحله بعدی نیاز به پیروزی در دیدار روز چهارشنبه برابر بنیادکار دارد درباره این دیدار و شرایط تیمش به "ورزش سه" گفت: بنیادکار یکی از تیم‌های قدر گروه ما بود که با بدشانسی نتوانست در رقابت برای صعود باقی بماند.

وی ادامه داد: برای صعود به مرحله بعدی نیازمند به برد در برابر بنیادکار ازبکستان هستیم و مطمئن هستیم هواداران ما همانند دیدار برابر النصر در کنار ما خواهند بود و با پیروزی در این بازی جواز حضور در مرحله بعدی را به دست خواهیم آورد.

عالیشاه با توجه به شرایط جدول گروه A لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: ما در این بازی محکوم به برد هستیم و باید با یک بازی حساب شده و دور از هیجان بنیادکار را شکست دهیم. تمام بازیکنان تمرکز خود را روی این بازی قرار داده‌اند و امیدواریم در کنار آنها جشن صعود را برگزار کنیم.

شماره دو پرسپولیس در ادامه درباره ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس در فصل آینده گفت: قراردادم در فصل آینده به پایان می‌رسد و دوست دارم پرسپولیس را در فصل آینده نیز همراهی کنم و جزو برنامه‌های برانکو برای قهرمانی در فصل آینده باشم. فعلا که صحبتی برای ادامه همکاری با من نشده و البته من امیدوارم در پایان فصل قراردادم را با این تیم تمدید کنم.

دیدگاه‌ها