کد خبر : 1238142 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:27 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

بحث ترامادول به کمیته اخلاق مربوط نیست

محرومیت خانزاده باید به یک جلسه تقلیل یابد

هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته تدوین قوانین فدراسیون فوتبال معتقد است بحث استفاده بازیکنان از ترامادول به کمیته اخلاق مربوط نیست.

محرومیت خانزاده باید به یک جلسه تقلیل یابد
نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من تعجب کردم وقتی صحبت های آقای محمدزاده را در مورد پیگیری بحث استفاده فوتبالیست ها از ترامادول را دیدم. خود ایشان بهتر از هر کسی می‌ داند که این مساله مربوط به کمیته اخلاق نمی‌ شود.

او ادامه داد: هر سال لیست داروهای ممنوعه توسط فیفا برای کمیته پزشکی ارسال می‌ شود تا آنها بتوانند اینگونه جرایم را پیگیری کنند.

وی افزود: بحث استفاده از داروهای ممنوعه ابتدا باید توسط کمیته پزشکی انجام شود. یعنی باید نمونه برای بررسی به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شود و در صورت تایید حکم توسط کمیته انضباطی اجرا شود.

نصیرزاده با اشاره به محرومیت 9 ماهه محمد خانزاده گفت: امیدوارم که این مدت محرومیت کم شود بهتر است که این مدت به یک جلسه تقلیل پیدا کند. البته براساس قانون شماره 20 آیین نامه هر کس اخلاق در فوتبال را رعایت نکند باید توسط کمیته اخلاق تنبیه شود. با توجه به اینکه فیلم درگیری خانزاده هم توسط بلوتوث به همه گوشی ها ارسال شده این مشکل به گل فوتبال آسیب می‌ زند اما بهتر است که بازبینی در مدت آن انجام شود.

دیدگاه‌ها