کد خبر : 1238146 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 15:35 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با AS

ساکی:مهار مهاجمان رئال برای یووه آسان است

رئال مادرید فردا در تورین، دیدار بسیار حساسی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس پیش رو دارد که می تواند برای این تیم جنبه انتقامی نیز داشته باشد.

ساکی:مهار مهاجمان رئال برای یووه آسان است
به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم در فصل 2002-2003 نیز در نیمه نهایی به مصاف هم رفته بودند و رئال مثل امسال، مدافع عنوان قهرمانی نیز بود. یوونتوس در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با درخشش ندود موفق شد 3-2 رئال را حذف کرده و راهی فینال شود.

آریگو ساکی، مربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا که سابقه مدیریت فنی رئال را نیز در کارنامه دارد، در آستانه این بازی حساس به AS گفت:

نیمه نهایی رئال-یوونتوس


تیم های ایتالیایی هرگز برای رئال مادرید حریفان آسانی نبوده اند. اگر بازیکنان رئال این مساله را فراموش کرده اند، مقابل یووه دچار مشکل خواهند شد.

یووه با ایده های آلگری متحول شده است؟

این تیم با کونته پیشرفت های بسیاری کرد ولی الان با آلگری، بخصوص در فاز دفاعی تیم مستحکم تری است.

یووه با چه سیستمی مقابل رئال بازی خواهد کرد؟


با سیستم 2-3-5؛ آلگری اینقدر شجاع نیست که با دو مدافع مقابل رئال بازی کند. اگر کسی فکر می کند یوونتوس در فاز دفاعی مقابل رئال دچار اشتباه می شود فکر خطایی دارد. یووه تمام فضاهای خالی را خواهد بست و منتظر اشتباه رئال مادرید می ماند.

کدام بازیکنان یووه خطرناکترند؟

پیرلو یک پدیده است حتی اگر گل نزند. ته وز هم دیگر بازیکن موثر یوونتوس است. او در تمام نقاط زمین بخاطر تیمش دوندگی می کند. ته وز بین مدافعان و بازیکنان میانی حریف جاگیری می کند و به موقع زهرش را می ریزد.

و رئال مادرید را چگونه می بینید؟

رئال در خط میانی با کمبود نفر مواجه است. این تیم از لحاظ استعداد های فردی، یک تیم غنی است و البته همیشه در زمینه فشار وارد کردن و پرس حریف موفق عمل نمی کند.  رئال تیمی نیست که همیشه مالک توپ و زمین باشد. کروس، ایسکو و خامس، در غیاب مودریچ فشار زیادی را متحمل شده اند و عملکردشان هم عالی بوده. فکر نمی کنم هیچ بازیکنی برای رئال، ژابی آلونسو بشود. آنچلوتی بدون آلونسو، کار خارق العاده ای تا بدینجا انجام داده است.

خط تهاجمی رئال

خط هجومی رئال فوق العاده است اما اگر توپی به آنها نرسد، مهارشان برای مدافعان یوونتوس آسان خواهد بود. در یکی دو هفته اخیر، با ورود چیچاریتو به این خط، به فاز هجومی رئال مادرید هوای تازه ای رسیده است.

آنچلوتی در رئال، تحت تاثیر فلورنتینو پرز قرار ندارد؟

خیر او ایده های خود را دارد و هیچکس نمی تواند او را مجبور به کاری کند ولی کارلتو شخصی است که به حرف های اطرافیانش گوش می کند.اگر متقاعد شود، تغییر ایده می دهد اگر نه، او افکار خودش را پیاده می کند. رئال بهترین رئیس دنیا را دارد و زوج پرز و آنچلوتی، به اعتقاد من زوج خوب و هماهنگی است. پرز تیم خوبی را تحویل آنچلوتی داده و همواره هم پشتیبان او بوده است.

دیدگاه‌ها