کد خبر : 1238157 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 16:20 | 173.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئال شانس اول صعود از دیدگاه ال چولو

یادداشت دیگو سیمئونه درمورد دیدار رئال-یوونتوس

دیگو سیمئونه در آستانه دیدار بسیار حساس رئال مادرید و یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، در ستون خود در وبسایت گل به تحلیل این بازی پرداخت.

یادداشت دیگو سیمئونه درمورد دیدار رئال-یوونتوس
به گزارش "ورزش سه"، فردا در تورین، رئال و یوونتوس بازی رفت خود را برگزار خواهند کرد. هر دو تیم یک غایب بزرگ دارند. مودریچ در رئال و پل پوگبا در یوونتوس که البته این دومی به بازی برگشت در مادرید خواهد رسید.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در مورد این بازی می نویسد :" با اتلتیکو دو بار در این فصل از لیگ قهرمانان، مقابل یوونتوس و رئال مادرید قرار گرفتیم. پس از اینکه در ویسنته کالدرون به مصاف یوونتوس رفتیم، همان روز فهمیدم که یووه، در این فصل به مراحل بالای تورنمنت صعود خواهد کرد. حدس می زدم که سرانجام امسال این تیم یک بار دیگر به جمع بزرگان باز گردد.

یوونتوس تیمی سختکوش و جنگنده است که در لیگ ایتالیا چهار سال بی رقیب بوده و همواره قهرمان شده است. این تیم به لحاظ سنتی، تیمی دونده و دفاعی است که تمام فضاهای خالی را می بندد. در رقابت هایی مثل چمپیونزلیگ و با این شیوه بازی، یوونتوس تیمی بسیار خطرناک است.

یووه در خط میانی، بازیکنان بسیار ارزشمندی در اختیار دارد که می توانند نتیجه هر مسابقه ای را تعیین کنند. پل پوگبا در این تیم بازیکنی متفاوت است. او دید بسیار خوبی در میدان دارد و خیلی خوب خودش را به خط حمله اضافه کرده و گلزنی هم می کند. او کامل ترین بازیکن یوونتوس در خط میانی است.

دیگر بازیکن مهم و متفاوت یوونتوس، کارلوس ته وز است. او همواره بیرون محوطه جریمه حضور دارد و به خوبی در میان بازیکنان حریف جاگیری می کند. ته وز در مصاف های تک به تک عالی کار می کند و ضمنا پاس گل های خوبی نیز به بازیکنان کناری اش می دهد. یک بازیکن فداکار و در خدمت تیم. پوگبا و ته وز می توانند برای رئال دردسرساز باشند.


اما رئال مادرید. مقابل رئال در یک چهارم، دو بازی را برگزار کردیم و در دقیقه 178 در مجموع دو بازی مغلوب این تیم شدیم. در نیمه اول بازی رفت، رئال تیم برتر میدان بود اما در نیمه دوم موفق شدیم بازی را به تعادل بکشانیم.

بازی برگشت هم از آن دسته بازی های کلاسیک جام را شاهد بودیم. جرئیات کمی نتیجه بازی را تعیین کردند. در اینگونه بازی ها، اخراج یک بازیکن می تواند بسیار تعیین کننده باشد و متاسفانه با از دست دادن آردا توران در نیمه دوم، ورق بازی کاملا به سود رئال برگشت.

رئال مادرید برتری های فراوانی دارد. این تیم از یک مربی بسیار خوب، باتجربه و خوش فکر و نیز مجموعه ای از بازیکنان فوق العاده خوب بهره می برد. استعداد های زیادی در این تیم رئال حضور دارند. سوای همه اینها، رئال تیمی سازمان یافته با تاریخچه ای عظیم است. آنها خودشان را برای این نیمه نهایی به خوبی آماده کرده و شانس خوبی هم برای رسیدن به فینال دارند."

دیدگاه‌ها