کد خبر : 1238175 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:17 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید استقلال را ببریم و 3 امتیاز بگیریم

آقایی: هیچ مشکلی با اولیویرا ندارم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی که به دلیل مصدومیت دربی تبریز را از دست داد گفت: منظور اولیویرا من نبودم زیرا من همواره همراه تیم بودم.

آقایی: هیچ مشکلی با اولیویرا ندارم
سعید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" در این رابطه گفت: من بعد از بازی با پیکان حتی یک جلسه هم تمرین نکردم و تمام این چند روز تا بازی با گسترش را با دکتر تیم فیزیوتراپی می‌ کردم. در مورد مصدومیتم باید بگویم که من قبلا پارگی عضله چهارسر داشتم که در نیمه اول بازی با پیکان عضله ام باز هم درد گرفت و در نیمه دوم هم از همان جا ضربه بدی خورد که آسیب دیدگی ام تشدید شد ولی من شب بازی با گسترشی با تیم در هتل بودم الان هم در اردو حضور دارم.

او در مورد مصاحبه تونی ادامه داد: منظور آقای تونی در مصاحبه اش من نبودم چون از مصدومیت من خبر داشت و من تمام وقت همراه تیم بودم. بعضی ها هستند که چشم دیدن این را ندارند که من با تونی و هواداران تراکتور رابطه خوبی دارم. آنها می‌خواهند به نوعی این رابطه را خراب کنند.

هافبک سرخپوشان تبریزی در مورد دیدار با الاهلی امارات نظرش را اینگونه بیان کرد: درست است که این بازی برای ما تشریفاتی است ولی بالا رفتن الاهلی از گروه به این بازی بستگی دارد ولی ما با تمام قدرت بازی می‌ کنیم چون این دیدار برای ما حیثیتی است و اسم ایران و تراکتور در میان است، با جان و دل بازی می‌ کنیم و این دیدار با بازی های دیگر هیچ فرقی برایمان نمی‌ کند.

بازیکن تراکتور در مورد اینکه تراکتور امسال قهرمان می‌ شود یا خیر گفت: همه چیز دست خودمان است انشاالله با کمک خدا سه امتیاز بازی با استقلال را می‌ گیریم بعد از آن با نفت‌تهران در تبریز بازی داریم که با حضور پرشور هواداران جشن قهرمانی را می‌ گیریم.

آقایی در پایان افزود: از کسانی که در مورد تبانی حرف زده اند پس از بازگشت از دبی از طریق قانون شکایت می‌ کنم چون اسناد و مدارک تهمت هایشان را هم جمع کرده ام و این بار از طریق قانون برخورد می‌ کنم.

دیدگاه‌ها