کد خبر : 1238177 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:26 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت بایرن

مولر: با گواردیولا به حذف کردن بارسلونا خوشبینم

بایرن مونیخ و بارسلونا روز چهارشنبه از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، در ورزشگاه نوکمپ بازی رفت خود را برگزار خواهند کرد.

مولر: با گواردیولا به حذف کردن بارسلونا خوشبینم
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا خاطره خوشی از مصاف با بایرن در این مرحله ندارد. دو فصل پیش، مونیخی ها در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه 7-0 بر بارسا غلبه کرده و به فینال راه یافتند و بازی امسال دو تیم، به نوعی جنبه انتقامی برای کاتالان ها خواهد داشت.

توماس مولر، مهاجم ارزشمند بایرن، در آستانه این بازی به وبسایت بایرن گفت:" بازی ویژه و خاصی است. در این مورد شکی ندارم. برای من حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان چیز عجیب و ناشناخته ای نیست. این پنجمین نیمه نهایی من است و به همین دلیل استرسی ندارم.
از آخرین مصاف با بارسلونا خاطرات خوبی دارم. برتری در هر دو بازی رفت و برگشت و زدن 7 گل به بارسلونا تجربه بزرگی بود و همه دنیا را شگفت زده کردیم. چهارشنبه نیز با دید کاملا مثبتی به نوکمپ خواهیم رفت. نوکمپ ورزشگاه بزرگ و تاثیربرانگیزی است و مطمئن هستم که بازی هیجان انگیزی را شاهد خواهیم بود."

مولر در پاسخ به سوالی در مورد آمادگی بالای این روزهای بارسلونا گفت:" به توانایی های بارسلونا آگاهیم. آنها مجموعه قدرتمندی را در اختیار دارند. بارسا در دو بازی اخیر خود 14 گل زده است. این چیز عجیبی نیست. ما هم در این فصل، در چند بازی، حریفانمان را گلباران کرده ایم.
می دانم که مهار مسی هرگز کار ساده ای نخواهد بود ولی برای این مسابقه خیلی خوب آماده شده ایم. مربی ما بارسا را به خوبی می شناسد و راه های غلبه بر این تیم را به ما گفته است. حالا این ما هستیم که باید به وظایفمان در زمین به درستی عمل کنیم. با گواردیولا به این بازی خوشبین هستم."

دیدگاه‌ها