کد خبر : 1238179 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 17:36 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

درصورت تاخیر، حق تحقیق و تفحص داریم

نمایندگان مجلس پیگیر موضوع تبانی در لیگ یک

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، معتقد است فدراسیون فوتبال باید هرچه سریعتر نسبت روشن شدن اذهان عمومی اقدام کند.

نمایندگان مجلس پیگیر موضوع تبانی در لیگ یک
به گزارش "ورزش سه"، سیدهادی حسینی درباره عدم اظهارنظر فدراسیون فوتبال در رابطه با شکایات رسیده به این فدراسیون راجع به موضوع لیگ دسته اول گفت: بنده سالهاست که شرایط فوتبال را می دانم و آن را رصد کرده ام، در جامعه، اعتماد یک سرمایه اجتماعی است که اگر از بین برود دیگر نمی شود مردم را به سمت ورزشگاه ها سوق داد. انتظار ما از فدراسیون فوتبال این است که تحت تاثیر فشارهای اطراف قرار نگیرد.

وی ادامه داد: ما هنوز ندیدیم که فدراسیون موضوعات را بررسی کند و به دنبال آن نتایج را اعلام کند، اما متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاد، به دوستان مان در فدراسیون اعلام می کنیم که اگر خبری بوده یا خیر، سریع اعلام کنند، آنها موظف هستند اذهان عمومی را روشن کنند و شک مردم را برطرف کنند.

حسینی در رابطه با ورود مجلس به این موضوع گفت: شکایات مطرح شده راجع به بعضی اشکالات بوده است و فدراسیون باید راجع به این مطالب هرچه سریعتر اظهارنظر کند، بهرحال اگر در ارائه این موضوع تاخیر بوجود بیاید، ما در مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص داریم و می توانیم به این آن وارد شویم و با ایجاد یک جریان نظارتی، موردهای عنوان شده را مورد بررسی قرار دهیم تا نتیجه مشخص شود.

وی در پایان گفت: اینکه بخواهیم اصل این موضوعات را برای مردم روشن کنیم اصلا کار سختی نیست، این شکایات که موارد پیچیده ای نیست، می توان بررسی ها مختصر به نتایج قطعی رسید.

دیدگاه‌ها