کد خبر : 1238192 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 18:35 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

ونگر: آرسنال فصل بعد، تغییر زیادی نمی کند

بسیاری معتقدند که آرسنال برای اینکه بتواند پس از سال ها، قهرمان لیگ برتر انگلیس شود، باید در نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کند.

ونگر: آرسنال فصل بعد، تغییر زیادی نمی کند
به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در این فصل نیز دستش از قهرمانی لیگ برتر کوتاه ماند و در جدال برای کسب مقام دومی با منچسترسیتی به سر می برد. آرسنال در دو فصل اخیر با جذب اوزیل و سانچس، دو خرید خوب و گرانقیمت را انجام داده است. بطور مثال سانچس در این فصل تاکنون 22 گل برای این تیم زده است.

آرسن ونگر بر خلاف عقیده کسانی که به ایجاد تغییرات زیاد در ترکیب آرسنال باور دارند، معتقد است که تیم او آنقدر کامل است که برای قهرمانی در فصل بعد، نیاز به جذب بازیکنان زیاد ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" ما مطلقا در تابستان تغییرات زیادی نخواهیم داشت. من تیم قدرتمند و کاملی در اختیار دارم. بازیکنان جوان زیادی نیز مترصد فرصت در آرسنال هستند. به این مجموعه ایمان دارم. بطور مثال به اوزیل بسیار انتقاد می شد اما او پس از بازگشت از مصدومیت، در نیم فصل دوم، نمایش درخشانی داشت و بسیار به کمک ما آمد.
علاوه بر اینها، بازیکنانی که از تیم ما بصورت قرضی در تیم های دیگر بازی می کنند مثل پودولسکی، سونوگو و کمپبل، فصل بعد به جمع ما باز می گردند. در خط دروازه نیز تغییری نخواهیم داشت. به هر سه دروازه بان تیمم اطمینان دارم."

دیدگاه‌ها